החלפת מוצרי חשמל

מחפשים החלפת מוצרי חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

מכירים את הרגעים האלו שבהם אתם צריכים להשתמש במוצר מסוים ובדיוק באותו הרגע הוא יוצא מכלל שימוש? כן, לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הרגע הזה שבו מוצר חשמלי מאכזב אותנו. ברגעים מסוימים מדובר על בעיה פתירה במכשיר שתיקון פשוט יכול להשיב אותו אל תפקודו הרגיל והתקין, אלם ברגעים מסוימים אין מנוס מהחלפת מוצרי חשמל במוצרי חשמל אחרים, חדשים ותקינים. במידה ואתם עומדים במצב כזה וזקוקים להחלפת מוצרי חשמל, קחו בחשבון שהיחיד שיוכל לעשות את זה בצורה טובה ומקצועית הוא חשמלאי. זקוקים להחלפת מוצרי חשמל? צלצלו אלינו ונדאג להגיע אליכם הכי מהר שאפשר!

 

☑️ החלפת מוצרי חשמל מהירה, יסודית ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת מוצרי חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

החלפת מוצרי חשמל

 

החלפת מוצרי חשמל – כי לא לעולם חוסן

מוצרי חשמל הם אמנם מוצרים אמינים, אך אין מה לעשות – אחרי שימוש של כמה וכמה שנים טובות שבהן מוצרי חשמל עשו את עבודתם נאמנה, לפעמים הם מתקלקלים ונהרסים. כמובן שקיימות גם תקלות שניתן לטפל בהן ולגרום למוצר החשמלי לפעול לעוד כמות זמן מסוימת, אולם תקלות מסוימות גוררות אחריהן החלפת מוצרי חשמל שהיא בלתי נמנעת.

 

"תפסת מרובה לא תפסת"

אנחנו רוצים להאמין שמוצר שהשקענו בו 4,000 ש"ח או יותר יחזיק איתנו לאורך זמן, אבל מוצרים מסוימים משלבים ומנסים לדחוס כל כך הרבה אלמנטים במוצר אחד, עד שלפעמים הוא פשוט קורס תחת הלחץ. כמובן שלא רק עומס האלמנטים היא הגורם לקלקול במוצרי חשמל, ולפעמים אלמנטים שקשורים בחשמל עצמו גורמים להרס.

 

חוטי חשמל הרוסים, קצר חשמלי – המתכון המושלם להריסת מוצרי חשמל

כל מה שקשור בעולם החשמל מביא איתו סיכונים ואפשרויות לקלקול המוצרים. מספיק שקע חשוף שאינו מתפקד כראוי, קצר חשמלי שנגרם בעקבות מוצר אחר ופגע בזרם החשמלי שמובל אל תוך המוצר החשמלי או חוטי חשמל קרועים והופ – המוצר שלכם כבר מתחיל לקרטע ולעשות את דרכו אל עבר הקלקול הסופי.

חוטי חשמל הרוסים, קצר חשמלי – המתכון המושלם להריסת מוצרי חשמל

 

עומס על לוח החשמל – אחת הסיבות העיקריות לקצרים והריסה של מוצרי חשמל

מוצרי החשמל הישנים של פעם לא עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו מוצרי החשמל החדשניים יותר. ככל שמוצר חשמלי הוא חדש יותר, בהתאם הטכנולוגיה שהוא עושה בה שימוש מתפתחת ומתקדמת יותר. מה המשמעות של זה?

ובכן, מדובר כאן על משמעות אדירה של חיסכון בחשמל ופחות עומס על לוח החשמל. התוצאה של המשוואה הזאת היא ברורה וחיובית להפליא – הרבה פחות סיכון לקצרים ולהרס של מוצרי חשמל שונים שנמצאים בבית, במשרד או בכל מבנה אחר.

 

למה לבצע החלפת מוצרי חשמל דווקא עם חשמלאי?

יש כל מיני דברים בחיים שאנחנו יכולים לבצע בכוחות עצמנו. דברים שאין בהם סיכון ממשי לחיים שלנו, כמו למשל הרכבת ארון מאיקאה או תליית תמונות על הקיר. לעומת זאת, ההחלפה הכוללת גם ניתוק של מוצרי החשמל הישנים וההרוסים וגם חיבור של מוצרי החשמל החדשים והמתקדמים טומנת בחובה סיכון חיים אמיתי. למה? פשוט מאוד – אנחנו לא חשמלאים ואין לנו לא את הידע ולא את הכלים הנכונים על מנת לבצע את פעולת ההחלפה.

למה לבצע החלפת מוצרי חשמל דווקא עם חשמלאי?

 

"לי זה לא יקרה"

אנחנו אוהבים להאמין שהכל יהיה בסדר אצלנו בכל מקרה, והאמונה הזאת היא בהחלט אמונה חיובית וטובה. מצד שני, בדברים שעלולים לסכן אותנו – אסור בתכלית האיסור להקטין ראש ולהאמין שהכל יהיה בסדר. למה? כי ברגע אחד הדברים עלולים להתהפך, ובהתאם – המצב ממש לא יהיה בסדר.

התעסקות עם חוטי חשמל בלי הידע הנכון עלולה להביא אתכם למצב של התחשמלות, כמו גם התעסקות עם שקעים ואי היכרות עם עולם הזרמים החשמליים. מעבר לסיכון הממשי לחיים שלכם, קיים גם סיכון קטן יותר שבו המוצר החדש שלכם פשוט לא יעבוד.

 

מה לגבי החלפה של מדפסת או טלוויזיה?

מוצרי חשמל מסוג של מדפסת, טלוויזיה או מוצרים דומים לא יצריכו מכם החלפה על ידי בעל מקצוע בהכרח, אולם חשוב להישמע להוראות היצרן בנוגע להתקנה שלהם וחיבור שלהם לחשמל.

 

כל הסיבות להוריד את העבודה הזאת מכם ולתת אותה לאיש מקצוע

כל אלו מובילים אותנו למסקנה אחת ברורה – הזמנת חשמלאי לשם החלפת מוצרי חשמל היא לא פחות מהכרחית, גם על מנת לשמור על הבטיחות האישית שלכם וגם כדי לוודא שהמוצרים החשמליים שלכם יעבדו בצורה תקינה. בסופו של דבר, מדובר כאן על הוצאה של כמה מאות שקלים בלבד שבינינו – פשוט מאוד שווים את התמורה.

כל הסיבות להוריד את העבודה הזאת מכם ולתת אותה לאיש מקצוע

 

מה כוללת ההחלפה?

ההמלצה הגורפת היא להשתמש בשירותיו של החשמלאי בזמן ההחלפה גם לצרכי ניתוק של המכשירים הקודמים שלכם וגם לצרכי חיבור של המכשירים החדשים שקניתם.

 

מה המחיר של החלפה?

החלפה מסתכמת בדרך כלל במחיר של כמה מאות שקלים בלבד. המחירים עבור החלפת מוצרי חשמל ינועו בין 200 ש"ח עד 300 ש"ח עבור מוצרי חשמל קטנים יחסית, לעומת מחירים של בין 500 ש"ח ל-800 ש"ח עבור מוצרי חשמל גדולים יותר.

 

אל תתפשרו על חשמלאי בינוני רק בגלל הצעת מחיר מפתה

בסופו של דבר, המחיר הוא אחד הגורמים שכנראה ישפיעו עליכם ברגע קבלת ההחלטה באיזה מהחשמלאים לבחור. להבדיל מבחירות אחרות בחיים שלא ישפעו בצורה מהותית על החיים שלכם, בחירת חשמלאי מהווה בחירה מרכזית וחשובה שתוכל להשפיע בצורה ישירה על איך החיים שלכם יראו.

נשמע דרמטי מדי? ובכן, ביקור של חשמלאי לא מקצועי עלול לגרום לקצרים, חיבור לא נכון של המוצרים החשמליים וכמובן לעוגמת נפש גדולה ולבזבוז כספים. אז קדימה, צרו איתנו קשר ותוכלו להנות מהחלפה מקצועית ואמינה!

אל תתפשרו על חשמלאי בינוני רק בגלל הצעת מחיר מפתה

 

מחירון החלפת מוצרי חשמל כללי

החלפת מוצרי חשמל מחיר מ-200₪
התקנת מוצרי חשמל מחיר מ-200₪
תיקון מוצרי חשמל מחיר מ-250₪