החלפת מאוורר תקרה

מחפשים החלפת מאוורר תקרה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

הוא מלווה אתכם כבר 15 שנים, נמצא שם לצידכם בכל מזגי האוויר החמים ביותר שידעתם לאורך החיים ומצנן אתכם בצורה נהדרת, אולם בזמן האחרון מאוורר התקרה שלכם התחיל לעשות לכם בעיות. הוא מקרטע, בקושי מצליח לזוז, עושה רעשים בזמן ההפעלה שלו ואיך לומר בעדינות – הוא כבר לא ממש מצליח לעמוד בציפיות שלכם. החלפת מאוורר תקרה היא ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל במקרה כזה, ואנחנו מציעים לכם לדבר איתנו ולקבל שירות חשמלאי מעולה. אז בואו נכיר קצת יותר לעומק את האפשרויות שעומדות בפניכם וקדימה, אנחנו מצפים לשמוע מכם בהקדם!

 

☑️ החלפת מאוורר תקרה מהירה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת מאוורר תקרה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

החלפת מאוורר תקרה

 

באילו מצבים החלפת מאוורר תקרה היא הכרחית?

מאווררי תקרה הם מוצרים חשמליים שכמו כל מוצר חשמלי אחר מגיעים, בשלב כזה או אחר, למצב של שחיקה. מצב של שחיקה הוא מצב שמחייב החלפת מאוורר תקרה, לא רק בגלל שמאוורר התקרה כבר לא מצליח לבצע את עבודתו כראוי, אלא גם ובעיקר כי השחיקה שלו עלולה להוות סיכון ממשי מבחינת חוטי החשמל והזרמים החשמליים.

 

קיימות גם סיבות נוספות להחלפת מאוורר תקרה: לפעמים פשוט רוצים להתקדם קדימה

שחיקה היא בהחלט סיבה טובה מספיק על מנת לבצע החלפה, אבל היא חד משמעית לא הסיבה היחידה. לפעמים החלפה נובעת מהרצון להתחדש. מאווררי תקרה היום הם מתקדמים ואיכותיים, ולהבדיל מפעם שהיה מדובר על שלוש, ארבע או חמש חתיכות פלסטיק לבנות מסתובבות, הרי שהיום מאווררי תקרה הם מעוצבים בצבעים שונים, עשויים מחומרים שונים ומהווים, מעבר למוצר מצנן, פריטי נוי של ממש.

מעבר להתחדשות החיצונית, ניתן להבחין בשינוי מהותי נוסף בעולם של מאווררי התקרה – שינוי הצריכה החשמלית. אם בעבר הפעלה של מאוורר תקרה עלתה לנו ביוקר, הרי שהיום מאווררי תקרה הם חסכוניים ושימושיים מאוד.

 

מאווררי תקרה – זה בכלל נפוץ?

נהוג לחשוב במדינה מה כמו מדינת ישראל שפתרונות הצינון הנפוצים ביותר הם המזגנים, אך הדבר הוא ממש לא חד משמעי כמו שחושבים. מאווררי תקרה הם פתרון יעיל למגוון רחב של חללים כמו בתים פרטיים, משרדים, בתי קפה, מסעדות, ברים ועוד. ולמה? פשוט מאוד – הם נוחים ואפקטיביים במגוון רחב של סיטואציות. רוצים כמה דוגמאות? בבקשה.

מאווררי תקרה – זה בכלל נפוץ?

 

"אבל קר לי, תכבו את המזגן!"

נושא המזגנים לא משאיר מקום לספק – מדובר כאן על קרקע פוריה לוויכוחים וקונפליקטים בין הנמצאים בחלל. המזגנים מקררים מדי, וחלק מהאנשים השוהים בחלל מוצאים בהם מטרד של ממש שגורם להם, פשוט מאוד, לקפוא מקור. לעומת זאת, מאווררי תקרה יכולים לדאוג לזרימת אוויר נעים מבלי להקפיא את הנוכחים מקור.

בנוסף, מאווררי תקרה יכולים להיות מותקנים באיזורים חיצוניים כמו חצר בית עם פרגולה, מרפסות מקורות של חללי עבודה או איזורי ישיבה חיצוניים בברים ומסעדות. הם דואגים לסירקולציה של אוויר ונותנים לשוהים במקום אווירה טובה, נעימה ומצננת.

 

למי טובה החלפת מאוורר תקרה?

החלפה נכונה לכל מי שמחזיק במאווררי תקרה שזקוקים להחלפה מטעמים של שחיקה או הרצון להתקדמות. בין אם מדובר על חלל עסקי ובין אם מדובר על חלל פרטי, ברגע שהחלפת מאוורר תקרה עולה על הפרק – היא בהחלט אפשרות ריאלית עבור כל סוג חלל שהוא.

 

למה בכלל מאווררי תקרה מתקלקלים?

מאווררי תקרה הם מוצר חשמלי, שכמו מוצרים חשמליים אחרים עלול להתקלקל בעקבות שימוש רב מדי, קצר חשמלי שפוגע בפעילותם, מפגש שהם עם גורמים כמו כמות גדולה של אבק או חול, מפגש עם מים וסיבות נוספות. בחלק מהמקרים מדובר על תקלות שניתן לפתור על ידי תיקון מאווררי תקרה, אולם בחלק מהמקרים החלפה היא בלתי נמנעת.

למה בכלל מאווררי תקרה מתקלקלים?

 

איך מתבצעת החלפת מאוורר תקרה?

ההחלפה מתחילה בכיבוי השלטר החשמלי שאליו הם שייכים. לאחר מכן, יוסרו מאווררי התקרה הנוכחיים על ידי שימוש בכלים כמו מברגה, קאטר ועוד, ויוכלו להיות מותקנים מאווררי התקרה החדשים. כמובן שכל התעסקות כזו עם חוטי החשמל השונים היא התעסקות שנעשית בידי חשמלאי מקצועי, ואין לבצע אותה באופן עצמאי בשום פנים ואופן.

 

למה בעצם? מה ההבדל ביני לבין החשמלאי?

אם אתם זקוקים לתיקון בנעל, ככל הנראה תגשו אל הסנדלר, אם נוצר לכם חור ענק בחולצה, כנראה שתפנו אל התופר שיוכל להצמיד אליה תלאי לכיסוי החור, סתימה בשירותים תגרור אחריה הזמנה של אינסטלטור ואילו בעיה במנעול של הדלת יביא איתו מנעולן. ולמה? פשוט מאוד – יש לכל אחד מהם את היכולת לעזור לנו.

אותו הדבר עובד גם בעולם החשמלאים. לנו בתור האנשים הפרטיים אין את הידע המתאים על מנת לטפל בהחלפת מאוורר תקרה או בכל פעולה חשמלאית אחרת. אנחנו לא מחזיקים בכלים הנכונים, לא צברנו את הניסיון המתאים ואין לנו שום יכולת לעשות את הפעולות הללו בעצמנו.

יותר מזה, אנשים שמנסים לטפל בבעיות חשמליות באופן עצמאי מעמידים את עצמם ואת הסביבה שלהם בפני סיכון ממשי, שעלול לבוא לידי ביטוי בקצרים חשמליים במקרה הטוב, ובמקרה הרע בהתחשמלות ואפילו מוות.

למה בעצם? מה ההבדל ביני לבין החשמלאי?

 

מה המחיר של החלפת מאוורר תקרה?

המחיר של החלפת מאוורר תקרה ינוע בדרך כלל בין 250 ש"ח ל-400 ש"ח. המחיר תלוי בגורמים משתנים כמו היקף העבודה, הסיבה שבגינה מתבצעת החלפת מאוורר תקרה, כמות מאווררי התקרה המותקנים ועוד. בהתאם לכל הגורמים המחיר עשוי להשתנות ולמצוא את עצמו יורד או עולה בהתאם לסוג העבודה המבוקשת.

 

לא מתמהמהים – מאוורר תקרה מחליפים!

אנחנו מציעים מגוון שירותים חשמלאים מקצועיים ואיכותיים, תוך שמירה על איכות שירות בלתי מתפשרת ומחירים הוגנים. צלצלו אלינו בהקדם ונוכל לתאם לכם החלפה או כל שירות חשמלאי אחר שלו אתם זקוקים.

לא מתמהמהים – מאוורר תקרה מחליפים!

 

מחירון החלפת מאוורר תקרה כללי

החלפת מאוורר תקרה מחיר מ-250₪
תיקון מאוורר תקרה מחיר מ-180₪
התקנת מאוורר תקרה מחיר מ-200₪