החלפת מאוורר במקרר

מחפשים טכנאי להחלפת מאוורר במקרר? ריכזנו עבורכם את הטכנאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו טכנאי עכשיו:

המקרר החשמלי הוא מוצר חשוב ביותר עבור חייו התקינים של האדם המודרני. על כן הוא מתוכנן בקפידה רבה כך שיעבוד במשך שנים רבות מבלי שיזדקק לטיפולים יותר מדי רציניים. מקררים בני עשרות שנים שמתפקדים היטב הם מחזה נפוץ לחלוטין שכן אלה מקררים בנויים היטב שתהליך הייצור שלהם מאופיין במתן דגש רב על איכות הייצור ואמינות הפעולה החשמלית. החלפת מאוורר במקרר היא פעולה הכרחית לבצע מידי פעם.

קיימים מקררים איכותיים ביותר ברמה גבוהה, אך למרבה הצער ישנם גם מקררים שמיוצרים באיכות פחות טובה שמתקלקלים תוך שנים ספורות והבעלים שלהם חווים תקלות חוזרות ונשנות. מפני שמקרר הוא מוצר שנרכש עבור תקופה מאד ארוכה, מומלץ להשקיע מעט יותר מבחינת העלות ולרכוש מוצר איכותי ואמין.

 

☑️ שירותי החלפת מאוורר במקרר מהירים ומקצועיים.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת מאווררים במקרר.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

החלפת מאוורר במקרר

 

תקלות מקררים נפוצות שבעקבותיהן נבצע החלפת מאוורר במקרר

מערכת הפשרה

רוב המקררים יהיו בעלי מערכת הפשרה אוטומטית . מערכת מסוג זה מונעת הצטברות של קרח במקפיא, אך לפעמים היא אינה פועלת באופן תקין – במיוחד אם הטמפרטורה במקרר נמוכה מן הרצוי. גורם אחר שעשוי לעורר תופעה זו הוא אם המקרר מלא עד אפס מקום במוצרים עתירי לחות שנמצאים בכלים פתוחים, או לחילופין אם הוכנסו למקרר או למקפיא סירים לוהטים. לפני שנקרא לאיש מקצוע, יש לבדוק האם נעשה במקרר שימוש ראוי ותקין.

 

טמפרטורה

ניתן לחשוב שהמקרר אינו קר מספיק או לא מקרר באופן מספק או לחילופין שהכול קופא בתוכו. במרבית המקרים יהיה מדובר בתזוזה רנדומלית של התרמוסטט לצד זה או אחר, או במקרר מלא מדי. חשוב לשים לב שהדלת נסגרת כראוי ושנאטמת כמו שצריך. יכול להיות שקיימת הפרעה פיזית או שהאטם (הגומייה) פגום. לפני שנזעיק טכנאי, יש לבדוק גורמים אלו. 

 

עבודה ללא הפסקה

מקרר שעובד ללא כל הפסקה ועדיין אינו מקרר מספיק ככל הנראה סובל מחוסר של גז (שהוא למעשה נוזל הקירור). במידה והתרמוסטט פועל באופן תקין (ניתן לבדוק זאת על ידי הזזה שלו לטמפרטורה מקסימלית ואז המקרר אמור להפסיק לעבוד), ככל הנראה שיעורר צורך לבצע מילוי גז מחודש במדחס.

זוהי תקלה סבירה יחסית במקררים ישנים, אך במקררים חדשים אינה אמורה להתרחש. חשוב לדעת! מילוי של גז עבור המקרר יכול להתבצע אך ורק על ידי טכנאי מקררים מוסמך ומורשה.

תקלות מקררים נפוצות שבעקבותיהן נבצע החלפת מאוורר במקרר

 

החלפת מאוורר במקרר בעקבות רעש

מקרר חשמלי מכיל לכל הפחות מנוע חשמלי אחד, מדחס, מאוורר (אחד או יותר), ובדגמים משוכללים הוא כולל גם מכשור נוסף. רעש חזק מצביע על תקלה באחד מן האביזרים המכניים המוזכרים ומחייב הזמנה דחופה של טכנאי מקררים מוסמך. בעולם עיצוב המטבחים מודרניים קיים דגש על בעיית הרעש ולכן לרוב מייצרים מקום אקוסטי (מחליש רעש) במיוחד עבור המקרר. 

 

נזילת מים

מקרר ממנו נוטפים מים זקוק לטיפול דחוף ביותר. לפעמים נגרמת נזילת מים בגלל שדלת המקרר אינה סגורה כראוי או לחילופין בגלל שהאטם לקוי, או בגלל גוף החימום של המקרר. נזילת מים רצינית יותר עלולה להצביע על מגש אידוי.

 

שסתום בלכלוך

יש להזיז פיזית את המקרר ולבצע בדיקה. זרימה מאסיבית של מים תעיד על חיבור לקוי של ברז המים או פילטר המים (במקררים שמחוברים לברז מים) ויש לאתר אותה במהירות בכדי למנוע הצפה.

החלפת מאוורר במקרר בעקבות רעש

 

החלפת מאוורר במקרר – תאורה

בכל מקרר ישנו גוף תאורה (אחד או יותר) ומפסק שמפעיל ומכבה אותו ביחס לפתיחת וסגירת הדלת. אם האור לא נדלק, אין צורך להזמין ישר טכנאי לתיקון מקרר, יש לבדוק תחילה אם הנורה לא נשרפה והאם המפסק לא תקוע.

 

שברים

לפעמים עלולים להישבר חלקים במקרר: מדף זכוכית, מגירה, מכסה פלסטיק, מכסה חיצוני, ידית אחיזה וכיוצא בזה. ניתן לגשת לחברת השירות עם החלק הפגום ולנסות לקבל חלק חלופי ולהרכיבו לבד או לחילופין להיעזר בטכנאי מוסמך שאצלו קיימים אותם חלקים.

 

אטם דלת קרוע או יבש

מאפיין בעיקר מקררים ישנים יותר. יש לנסות לפרק את האטם (נקרא גם גומייה) מן הדלת, לקחת אותו אל חברת השירות שמספקת את השירות הרלוונטי  של מקרר ולהחליף לחדש.

החלפת מאוורר במקרר - תאורה

 

הזמנה של טכנאי מקררים מוסמך

לרוב המקררים ישנה תקופת אחריות יחסית ארוכה. במהלך תקופה זו ניתן להיעזר בטכנאי מוסמך של החברה שמספקת את האחריות. עבור מקרר שאיננו בתקופת האחריות – יש תמיד להזמין טכנאי שמוסמך לטפל ולבצע החלפה חלקים במקרר ובפרט החלפה של מאוורר.

בעת הזמנתו של בעל המקצועי, יש לתאר את הסימפטומים באופן מדויק ככל האפשר, רק כך יסתיים הטיפול בתקלה במהירות הגדולה ביותר ויפחת משמעותית הסיכוי לקלקול המזון שנמצא בתוך המקרר. בנוסף, כך יהיה ניתן לאמוד את מחיר התיקון באופן הטוב ביותר.

 

לסיכום

מקרר הוא מוצר שקונים פעם בשנים רבות. לכן כדאי להשקיע מעט יותר כסף ולרכוש מקרר טוב ואמין שיספק אותנו שנים רבות ללא בעיות. ההפרש במחיר ביחס למספר השנים קטן ביותר.cמידה ומתעוררת בעיה רצינית יש להזמין טכנאי מקררים מוסמך עבור תיקון תקלות מקררים באופן מידי. המקרר המשפחתי הממוצע מכיל מזון ומוצרים שונים בעלות של מאות ואף אלפי שקלים וחבל לזרוק.

מתוך הנאמר לעיל, אנו למדים שישנן תקלות אותן נוכל לפתור בעצמנו אך ישנן תקלות שמחייבות אותנו להזעיק איש מקצועי מורשה באופן מידי. החלפה של מאוורר במקרר יכולה להאריך את חיי המקרר ולחסוך לנו הוצאה של קניית מקרר חדש. לכן, במידה ונזהה תקלה שמצביעה על כך שצריך להחליף את המאוורר במקרר, נקרא לאיש מקצוע אמין ואיכותי.

לסיכום

 

מחירון החלפת מאוורר במקרר כללי

החלפת מאוורר במקרר מחיר מ-250₪
תיקון מאוורר במקרר מחיר מ-150₪
התקנת מאוורר במקרר מחיר מ-200₪