החלפת לוחות חשמל

מחפשים החלפת לוחות חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

החלפת לוח חשמל היא עבודה הנחשבת למורכבת, אך החשמלאים שלנו מומחים בתחומם כך שהעבודה תעשה בצורה מהירה ופשוטה יותר וכך גם העלות. סיכמנו במיוחד בשבילך את כל מה שצריך לדעת על החלפת לוחות חשמל כך שעוד בשיחת הטלפון עם הטכנאי שלנו תדע לשאול את השאלות הנכונות ותבין שזה החשמלאי שתרצה לעבודה שלך.

 

☑️ החלפת לוחות חשמל יסודית ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת לוחות חשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

החלפת לוחות חשמל

 

סוגי לוחות חשמל הקיימים

קיים מגון עצום של לוחות חשמל והשוני ביניהם מובן לעין מקצועית, כל לוח משמש למטרה אחרת ומורכב על פי הצרכים של הלקוח ומכאן השוני הטכני. לוחות החשמל מתחלקים לביתיים \ תעשייתיים, לוחות חשמל קטנים \ ענקיים, אבל את כל הלוחות ניתן לחלק לשני סוגים הנפוצים ביותר בשוק כיום:

  1. לוח חשמל חד פאזי – נמצא במבנים שצריכת החשמל היא עד – 25 אמפר ולכן נמצא לוח כזה בדרך כלל בבתים פרטיים ודירות בגודל סטנדרטי.
  2. לוח חשמל תלת פאזי – לוח חשמל תלת פאזי מאפשר זרימת חשמל גבוהה יותר של 40 אמפר כך שניתן למצוא אותו בבתי דירות גדולים, במקומות עבודה ומפעלים.

סוגי לוחות חשמל הקיימים

 

החלפת לוחות חשמל

לוח החשמל מאגד בתוכו את כל פעולות החשמל בין אם זה חיבור של תלת פאזי מוגן או חיבור חד פאזי, החלפה של לוח חשמל מכל סוג לא נקבעת מראש אלא היא מתבצעת על פי הצורך.

 

מתי צריך להחליף לוחות חשמל?

  1. מפסק זרם ראשי קופץ בתדירות גבוהה – במקרה ויש קפיצות רבות של מפסק הזרם הראשי וכבר בדקת שזו לא בעיה של המכשיר המחובר לאותה נקודה ייתכן מאוד שיש בעיה בלוח החשמל וצריך להחליף את הלוח.
  2. עומס בזרימת החשמל – ייתכן שלוח החשמל הנוכחי לא עומד בגובה זרימת החשמל המבוקשת ולכן המפסק קופץ. במקרה כזה הלוח לא יכול להכיל את כמות הזרם וצריך להחליף את הלוח לאחד בעל יכולת קבלת זרם גבוהה יותר. לדוגמא: מבנה עם לוח חשמל חד פאזי יחליף את לוח החשמל ללוח תלת פאזי ויאפשר שימוש רציף ותקין במערכת החשמל.
  3. התיישנות לוח החשמל – במקרה ולוח החשמל כבר בלוי וחלוד מחשיפה ללחות \ מזג אוויר מתחלף או שפשוט הלוח משמש את המקום מזה זמן רב והוא ישן מומלץ להחליף אותו באחד חדש ולמנוע סכנות בעתיד הקרוב.

 

חשוב לנו שתדעו: החלפה של לוח חשמל היא תופעה נפוצה מאוד כיום, אך חשוב להזמין חשמלאי מוסמך שיבדוק שהבעיה אכן בלוח החשמל עצמו ולא בפיוז, פקק או במכשיר חשמל המחובר ללוח ובהתאם לזה לקבוע המשך טיפול

מתי צריך להחליף לוחות חשמל?

 

את מי כדאי להזמין להחלפת לוח החשמל?

בכל עבודה ותיקון תמיד תרצו את הטוב ביותר ובעבודת חשמל זה חשוב אף יותר! החלפה של לוח חשמל דורשת ניסיון וידע רחב בהתקנה של הלוח ובמיוחד בשלב הראשוני של התכנון וההרכבה.
בדיקת יושר שכדאי לעשות לאיש המקצוע: בקש מהחשמלאי לראות את רישיון החשמל שלו, במקרה והוא מיד יענה כדאי להמשיך אתו, אך אם הוא יתרץ שהתעודה לא אצלו \ שהכלב אכל את הרישיון מדובר באדם לא אמין ולכן לא מומלץ להמשיך אתו.   

 

בטיחות למניעת החלפה של לוח החשמל

לוחות החשמל צריכים להיות בנויים בהתאם לתקנים בצורה המקצועית ביותר, מעבר להקמה של לוח החשמל יש חשיבות גבוהה אף יותר לתחזוקה העוזרת במניעת תקלות וכשלים בעתיד.

 

דרכים לבדיקת רמת הבטיחות של לוח החשמל

  1. דרך הגישה ללוח החשמל בטוחה וקלה
  2. לוח החשמל מורכב מפלסטיק CL בעל חיבור מלא ומאובטח של מכסים
  3. דלתות הארון אטומות באופן מלא ללא זליגה של חלקים וחוטים העלולים להוות סכנת התחשמלות למי שנמצא בקרבת הלוח
  4. רווח בין הקיר ללוח החשמל לא פחות מ – 80 ס"מ
  5. טיפול מדי חצי שנה של חשמלאי מוסמך ותחזקה שוטפת של לוח החשמל

דרכים לבדיקת רמת הבטיחות של לוח החשמל

 

בדיקת חשמל תקופתית

במקרה והלוח אינו ישן, חלוד או בלוי ניתן לבצע בדיקה על מנת לאמוד את טיב ותקינות הלוח. בדיקת חשמל תקופתית כוללת מספר גורמים הנבדקים באותה הזדמנות:

  • בדיקת הארקה – ללוח החשמל מגיע מוליך הארקה היישר מצנרת המים הראשית של קומת הקרקע של הבניין, מוליך הארקה אחראי להוליך את החשמל לאדמה במקרה של התחשמלות. את הארקה הראשית החשמלאי בודק בעזרת מכשיר הנקרא L.T..
  • בדיקה של ממסר פחת בלוח החשמל – ממסר פחת תפקידו להגן על המשתמשים מפני התחשמלות, ניתן לזהות אותו על ידי כפתור הבדיקה המובנה.
    ניתן לבצע את הבדיקה של ממסר הפחת באופן עצמאי על ידי לחיצה עליו במידה והוא קפץ זה אומר שהלוח תקין.
  • מפסק זרם ראשי – כל מעגל חשמל בעל מפסק הגנה פרטי ובכל לוח חשמל ניתן למצוא כמה מפסקי זרם בהתאם לכמות מעגלי החשמל הנמצאים במבנה. מפסק הזרם מגן על מעגלי החשמל מפני עומס חשמל וקצר. על מנת להימנע מתקלות וסכנות מומלץ להחליף בבדיקה את מפסקי הזרם הישנים והבלויים.

בדיקת חשמל תקופתית

 

עלות החלפת לוחות חשמל

טווח המחירים של החלפת לוחות חשמל נע בין 800₪ ל – 2,000₪. המחיר מורכב מכמה גורמים ונקבע בהתאם לאותו מקרה.

  • גודל לוח החשמל
  • פרוק והרכבה של לוח החשמל הישן והחדש
  • החלפה ממערכת חד פאזית לדו \ תלת פאזית
  • החלפת החוטים בלוח החשמל
  • מקום ההתקנה של הלוח מעל או מתחת לטיח

 

כמו שנכתב מחיר החלפה של לוח חשמל נקבע בכל מקרה לגופו, בשיחה עם החשמלאי שלנו עדכנו אותו בכל הפרטים והגורמים המשפיעים על המחיר כך שתקבלו את המחיר המדויק ביותר. להחליף לוח חשמל זו אינה עבודה מורכבת כאשר זה נעשה בידי חשמלאי בעל ניסיון, אנחנו ממליצים לא להתפשר ולעבוד רק עם מקצועיים כמו החשמלאים שלנו. ניתן ליצור קשר ואנו נגיע עד אליך בזמן המהיר ביותר.

עלות החלפת לוחות חשמל

 

מחירון החלפת לוחות חשמל כללי

החלפת לוחות חשמל מחיר מ-800₪
תיקון לוחות חשמל מחיר מ-200₪
התקנת לוחות חשמל מחיר מ-250₪