החלפת גופי תאורה

מחפשים החלפת גופי תאורה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

"כשמכינים נכס חדש לשיווק בין הדברים הראשונים שאני מסתכל עליהם אלו גופי התאורה", וארדו ורצ'ולה, בכיר בנדל"ן הבינלאומי נסט סיקרים, מנהטן. "זה יכול להיות רע לגופי התאורה"! בהסתמך על דבריו אנחנו די בטוחים שוארדו היה תומך בהחלטה שלך להחליף את גוף התאורה ולרענן את מראה החדר. אחרי קריאת המאמר תהפוך למומחה בתחום והחלל שלך יראה כמו מגזין. אם תזדקק בהחלפת גופי תאורה מקצועית, אנחנו כאן בשבילך.

 

☑️ החלפת גופי תאורה מהירה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהחלפת גופי תאורה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.



חוץ מסטייל, אלו הסיבות העיקריות שבגללן כדאי להחליף גוף תאורה

  • במקרה הכי ברור – גם הנורה החדשה שהרכבת בגוף התאורה לא נדלקת, כנראה שיש תקלה בגוף התאורה.
  • להקטין עליות – כן, גופי תאורה צורכים חשמל וכאלו מהסוג הישן יכולים לצרוך כמות גבוהה יותר של חשמל לעומת גופי תאורה עכשוויים המצוידים בטכנולוגיה חדשה ועדכנית. החלפת גוף תאורה כזה תקטין משמעותית את צריכת החשמל וחיסכון כזה יכול להצטבר לעשרות שקלים בחודש ולמאות בשנה אחת, שווה לא?

 
לפני שמחליפים את גוף התאורה באחד חדש זה מה שכדאי לדעת

  1. סגנון – בהחלפת גוף תאורה חייבים להתחשב במה שקורה כרגע בחלל. אפשר להחליף לגוף תאורה עם סטייל חדשני ולשדרג את כל מראה החלל אבל חשוב לוודא שגוף התאורה החדש 'מתלבש' בצורה טבעית במקום גוף התאורה הישן. לדוגמא: בחלל צר כמו מסדרון, בעל גופי תאורה צמודים לתקרה לא נחליף בגופי תאורה הנופלים מהתקרה כיוון שזה יחשיך את החלל ויצמצם את המקום שמאופיין כבר בשטח קטן.
  2. תשתיות חדשות – כשמחליפים גוף תאורה במקום שכבר היה בו אחד, נחסך זמן להקמת תשתיות אך יש סיכוי גבוהה שהגדלים של גופי התאורה יהיו שונים, במקרה כזה צריך להגדיל \ להקטין את החורים בהתאם לגודל של גוף התאורה החדש וכן לטפל באורכי חוטי החשמל.
  3. מתח שונה – כל גוף תאורה צורך חשמל בכמות שונה וחובה לשים לב לשוני בגובה המתח כשמחליפים את גוף התאורה באחד חדש. במקרה וצריך להגדיל את המתח יש להניח שנאי נפרד, מומחה לחשמל ידע להתאים את השנאי ולמקם אותו בהתאם לגוף התאורה החדש.


כשמדובר בהחלפת גוף תאורה באחד חדש היתרון הוא שכבר יש תשתיות ולכן העלויות נמוכות, סיכמנו בשבילך את כל המידע לגבי סוג ההחלפה והמחירים:

 

מחיר החלפת גופי תאורה

  • בהזמנת חשמלאי להחלפת גוף תאורה תלוי מהתקרה בגדול סטנדרטי המחיר יהיה – 150₪
  • בהזמנת חשמלאי להחלפת גוף תאורה בגודל גדול מהסטנדרט המחיר יהיה – 190₪
  • בהזמנת חשמלאי להחלפת גוף תאורה שקוע המחיר יהיה – 200₪
  • בהזמנת חשמלאי להחלפת גוף תאורה צמוד תקרה \ קיר המחיר יהיה – 140₪



במקרה שגוף התאורה החדש לא מתאים לתשתיות הקיימות וצריך להגדיל \ להקטין את החורים ולטפל בחוטי החיווט המחיר משתנה בהתאם לטיפול הנדרש. אנחנו ממליצים לבקש מהחשמלאי חוות דעת ראשונית על מצב התשתיות, אורך הטיפול המשוער ומחיר, כך תדע את סדר גודל העבודה ולא תקבל הפתעה בחשבונית לאחר שהעבודה כבר נעשתה. 

בהחלפת גוף תאורה נדרשת התחשבות במספר גורמים ולכן הבאנו את השאלות הנפוצות עם תשובות המומחים שלנו, מוכנים?


באיזה מקרים אחליף את גוף התאורה באחד חדש?

במקרה וגוף התאורה מתחמם \ משמיע רעשי זמזום \ גורם לקצר \ מנורה מהבהבת, אלו סימני אזהרה המרמזים שיש תקלה וצריך לבדוק אם מקור הבעיה הוא גוף התאורה או שזו הנורה.

 

איך יודעים להבדיל אם הבעיה בנורה או בגוף התאורה?

כדי לאבחן את מקור הבעיה ניתן להחליף לנורה חדשה ולעקוב, אם גם היא מראה סימני אזהרה כמו שפירטנו קודם יתכן שהתקלה בגוף התאורה ובמקרה כזה כדאי להחליף אותו.

איך בוחרים את גוף תאורה המתאים ביותר להחלפה?

מאחר וכבר קיימות תשתיות חשמל במקום יש לשים לב להבדלי המתח בין גופי התאורה ולהתאים את גובה המתח החשמלי לגוף התאורה חדש. בנוסף יש לראות שמקום ההתקנה מתאם מבחינת גודל וויזואליות, גוף התאורה החדש צריך להיות מתאים לסוג החלל ולאופי של המקום.

מה היא הדרך הטובה ביותר להתאים גוף תאורה חדש למקום?

כל סוג של גוף תאורה מעוצב כך שיתאים לצורך ולמראה של חלל ולכן:

  • אופציה #1 – גופי תאורה תלויים מהתקרה יתאימו לתקרה גבוה ולמקומות בעלי שטח גדול כמו סלון \ אולם אירועים \ לובי כניסה, תלוי בגודל החלל וגוף התאורה.
  • אופציה #2 – גופי תאורה שקועים יכולים להתאים למגוון חדרים כיוון שהם לא תופסים נפח, נותנים מראה נקי לחלל ומאופיינים באור חזק. אפשר למקם גוף תאורה שקוע בגינה \ חדר \ מסדרון \ כחיזוק לגוף תאורה תלוי מהתקרה.
  • אופציה #3 – גופי תאורה צמודי קיר \ תקרה יוסיפו את הטאץ' שיסגור את עיצוב החלל, גופי תאורה מסוג זה יכולים להיות בגדלים וצורות שונים. הם תופסים נפח וצריך לשים לב שהמתקן לא פוגע בזרימה של החלל והתנהלות של השוהים בו. גוף תאורה צמוד לקיר לא נתקין במקום שיש בו הרבה אנשים אלא אפשר מעל רהיט כמו שידה בחדר שניה \ מעל מדף \ אחת מפינות החדר. 

למה צריך חשמלאי מוסמך להחלפת גוף תאורה?

יש סיכוי שתצליח להחליף את גוף התאורה בלי לפגוע בו או במערכת החשמל הביתית אבל זה לא מציאותי. בדרך כלל כשמנסים לעשות לבד עבודת חשמל ללא ניסיון בתחום חור הקדיחה לא יוצא בגודל הנכון, חיבור החוטים לא נעשה בצורה הנכונה ועלול לגרום להתחשמלות \ שרפה. אחרי שהחשמלאי יגע לתקן את הנזק זה יעלה הרבה יותר זמן וכסף, עדיף לדלג על התרחיש הראשון ולהזמין איש מקצוע מוסמך כבר בהתחלה וליהנות מגוף התאורה.

 

מחירון החלפת גופי תאורה כללי

החלפת גופי תאורה מחיר מ-140₪
תיקון גופי תאורה מחיר מ-150₪
התקנת גופי תאורה מחיר מ-100₪