החלפת ארון חשמל

מחפשים החלפת ארון חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

"חשמל' זו אומנם מילה אחת אבל היא מכילה כל כך הרבה תחומים ומשמעויות. עבודה מול מערכת חשמל בכל גודל שהיא בין אם זו מערכת חשמל ביתית בעלת 'מתח נמוך' ובין אם זו מערכת של בית מלאכה הכוללת 'מתח גבוה', את כל סוגי העבודות חייב להשאיר לחשמלאי מומחה ואנחנו שמחים שהגעת לפה. החשמלאים שלנו מתמחים בכל סוגי העבודות, החל מהתקנת ועד להחלפת ארון חשמל. לדבריהם של הלקוחות שהשתמשו בשירותיהם – החשמלאים שלנו הם הטובים ביותר בתחום.

 

☑️ שירותי החלפת ארון חשמל מהירים ומקצועיים.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בארונות חשמל.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.


ארון חשמל

למה כל ההקדמה אתם שואלים? בדיוק בשביל הרגע הזה, ארונות חשמל מכילים בתוכם את כל הלב של מערכת החשמל. לוחות חשמל, כבלים, חוטים, מפסקים, הארקה כל מה שגורם לחשמל להמשיך לפעול באופן רציף ותקין מאוחסן בתוך ארון החשמל.

 

תפקידם של ארונות החשמל

כיוון שארון החשמל מכיל את כל מערכת החשמל ומרכיביה יש לו חשיבות עצומה בתפקוד החשמל במבנה. ראשית ארון החשמל משמש כקו הגנה ראשוני מפני מפגעים חיצונים שעשויים לגרום לבעיות חשמל. רוחות, לחות, גשם, אבק, שמש חזקה – כל אלו חלק מהגורמים שעלולים לפגוע ברכיבי לוח החשמל וכתוצאה מכך לשבש את זרימת החשמל.

תפקיד שני – ארון החשמל מסתיר את כל מערכת החשמל ומונע אפשרות של חשיפה של כל מערכת החשמל שעלולה לגרום למצבי סיכון ותקלות, במילה אחת 'בטיחות'.

 

ההבדל בין ארון חשמל פנימי לחיצוני

בעבר ארונות החשמל היו ממוקמים בחדר המדרגות מחוץ לדירה דבר שהקשה על עבודות החשמל ונתן אפשרות לכל עובר אורח להתעסק עם לוח החשמל, לכן כיום התקן השתנה ומחייב להתקין את ארון החשמל בתוך הבית, רק את המונה ניתן להתקין בחוץ על מנת לאפשר לעובדי חברת החשמל גישה קלה לקריאת הנתונים. 

 

כי אין כמו בבית

מיקום הקמת לוח החשמל כבר לא נתון לשיקול האזרח, חובה להקים אותו בבית ואנחנו מודים על כך מכמה סיבות.

  1. נגישות – במקרה של התחשמלות של אחד מבני הבית יהיה קל ומהיר יותר לגשת לארון החשמל ולנתק את זרימת החשמל.
  2. פגעי מזג אוויר – ארון חשמל הנמצא בתוך המבנה אינו חשוף לפגעי מזג האוויר, במקרה של גשם ומזג אוויר קיצוני יהיה קל לגשת לארון החשמל כאשר הוא בבית והטיפול יעשה במהירות.
  3. בלאי – כאשר ארון החשמל נמצא בתוך הבית הוא לא צפוי להתבלות באותה מהירות שהיה עשוי להיות במקרה והיה ממוקם בחוץ.
  4. בטיחות – ארון חשמל פנימי אינו נגיש לכל העוברים בסביבה וכך לא יהיה מצב שאדם זר ינתק את זרם החשמל בדירה שלך או יפגע ברכיבי לוח החשמל.
  5. נוחות ונגישות – במקרה והחשמל קופץ יהיה ניתן להרים את הנתיך ברגע כיוון שהארון בתוך הבית.

 

המלצה של המומחים שלנו: במידה וארון החשמל ממוקם בחוץ לפי התקן הישן כדאי לעבור באזור מידי חודש ולוודא שיש גישה מהירה אל הארון, בנוסף כדאי להתקין גוף תאורה למקרה של טיפול בחושך.

 

חומר גלם לבניית ארון חשמל

כאשר מחליפים ארון חשמל חשוב לוודא שחומרי הגלם שממנו עשוי ארון החשמל החדש איכותיים וברמה גבוהה. לפי רמת העמידות של חומרי הגלם יהיה ניתן לדעת את רמת האטימות והבטיחות של ארון החשמל, בנוסף חומרי גלם איכותיים יאריכו את זמן העמידה של ארון החשמל.

 

החלפת ארון חשמל

'סוס מנצח לא מחליפים' זה אחד המשפטים האהובים בקרב הישראלים אבל אם אין אפשרות חלופית מומלץ להחליף את ארון החשמל בהקדם. כאשר ארון החשמל לא ממלא את תפקידו ורואים שיש חדירה של לכלוך ואבק ללוח החשמל או שנראה שהארון חבול חיצונית כדאי להזמין ארון חשמל חדש.

החשמלאים שלנו רוצים להגיד לך: החלפה של ארון חשמל זו אינה עבודה מסובכת כאשר היא נעשית בידי איש מקצוע ולכן אנחנו פה ונשמח להגיע לכל עבודה בתחום.

 

מתי כדאי להחליף ארון חשמל

יש כמה סיבות שבגללן כדאי להחליף את ארון החשמל:

 

התיישנות ובלאי

אם הארון חשמל קיים יותר מ- 15 שנים יתכן מאוד שיראו עליו סימני התיישנות. חלודה, איטום לקוי , צבע מתקלף אלו חלק מסימנים שלפיהם תדעו שהארון חשמל דורש החלפה.

מאותה סיבה נוצרת גם פגיעה במערת החשמל – במידה ויש תקלות חשמל לעיתים תכופות ולא בגלל בעיות מכשירים או נקודות החשמל פנימיות, כדאי לבדוק האם מקור הבעיה הוא ארון החשמל עצמו.

 

החלפת חומר גלם

כל חומר מביא איתו את היתרונות והחסרונות שלו לאופי הארון. יש מצב שחומר הגלם כבר אינו מתאים לתפקוד ארון החשמל וכדאי להחליף אותו. לדוגמא – ארון חשמל מעץ מבודד פחות ופגיע יותר לנזקים סביבתיים מאשר ארון חשמל העשוי מתכת.

 

שדרוג לוח חשמל

במקרה ורוצים להגדיל את גובה זרימת החשמל באופן משמעותי ומשדרגים את לוח החשמל חובה להחליף גם את ארון החשמל בהתאם ללוח החדש.

 

התאמת הארון לעיצוב המבנה

כאשר מחליפים ארון חשמל מכל סיבה שהיא זו הזדמנות להכניס שדרוג לעיצוב. בין אם זה ארון חשמל חיצוני או פנימי ארון חשמל העשוי מתכת ייתן מראה מודרני לחלל, כמובן שניתן לבחור צבע מיוחד לדלתות ולשדרג את כל מראה החלל \ חצר.

החשמלאים שלנו יגיעו עד אליך ויעזרו לך להחליט האם צריך להחליף את ארון החשמל, איזה חומר גלם מומלץ ואיפה למקם אותו, הדבר היחיד שנשאר לך לעשות זה להרתיח מים לקפה, ניפגש.

 

מחירון החלפת ארון חשמל כללי

החלפת ארון חשמל מחיר מ-1,400₪
תיקון ארון חשמל מחיר מ-330₪
תיקון לוחות חשמל מחיר מ-300₪