הוספת נקודת חשמל

מחפשים הוספת נקודת חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

החלטתם שחייב לשפץ את המבנה או שמדובר במבנה חדש מהניילון, לפני שנגשים למלאכה יש את המשימה האחרונה והחשובה ביותר ברשימת המטלות – לצלצל לחשמלאי המקצועי שלנו על מנת שיתכנן את מערכת החשמל, ובמידת הצורך יבצע הוספת נקודת חשמל.

 

הוספת נקודות חשמל באופן מהיר ומקצועי.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בנקודות חשמל.

☑️ שירות עד בית הלקוח.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מערכת חשמל – נקודת חשמל

מערכת החשמל אחראית על כל תפקוד החשמל במבנה. על מנת שיהיה אפשרי לחבר מכשירי חשמל צריך לדאוג לנקודות חשמל. נקודות החשמל נקבעות על פי הצרכים של הדיירים במבנה, בבית פרטי יהיו מספר נקודת חשמל לפי מכשירי החשמל הדרושים כך שבמטבח נקודות החשמל יהיו פזורות לפי המיקום של המקרר, תנור ומדיח כלים.

במבנה המיועד למשרדים \ עבודה נקודת החשמל יהיו ממוקמות בהתאם לצרכים של העובדים כך שיהיו מספר גבוהה של נקודות חשמל במקום אחד לחיבור המחשב, פלאפון, מנורת שולחן ועוד.

 

מתי מומלץ לתכנן את נקודת החשמל?

את נקודות החשמל יש לתכנן במהלך בנית מערך העבודה של הבניה \ שיפוץ המבנה. תכנון מראש של מיקום נקודת החשמל ומספרם יקלו על תהליך העבודה בכך שהחשמלאי ידע בדיוק איפה יש להקים נקודת חשמל ומה הכמות הנדרשת, בנוסף תכנון מראש יוזיל את העלות על פני נקודת חשמל בודדת כך ככל שמספר נקודת החשמל יהיה גבוהה יותר העלות תהיה נמוכה.

החשמלאים שלנו מעדכנים: הוספה של נקודת חשמל לאחר סיום עבודת הבניה אפשרית אך מחירה שונה.

 

סוגי נקודת חשמל קיימות

כל מכשיר חשמל דורש עוצמת זרם ברמה שונה לצורך הפעלתו ובהתאם לכך גם שקעי החשמל מותקנים בהתאם לגובה זרימת החשמל שיאלצו להכיל. כיום קיימים בישראל שלושה סוגי נקודות חשמל. 

  1. נקודת חשמל רגילה – זו נקודת החשמל הנפוצה ביותר. נקודת חשמל רגילה מתאימה למכשירים עם צריכת חשמל נמוכה יחסית ולכן היא תמוקם ליד הטלוויזיה, מחשב וגופי תאורה.
  2. נקודת חשמל מסוג כוח ישיר – נקודת חשמל המתאימה למכשירים בעלי גוף חימום מובנה ובהתאם לכך היא תמוקם ליד התנור אפייה, מייבש כביסה וכיריים.
  3. נקודת חשמל תלת פאזי – נקודת חשמל המותאמת למכשירים בעלי כוח סוס גבוה ולכן היא תמוקם ליד מזגן או מכשירים בעלי זרם חשמלי כמו כיריים חשמליות.

 

הוספת נקודת חשמל

כאשר המבנה כבר פעיל וקם צורך להוסיף נקודות חשמל זה אפשרי. במקרה כזה של הוספת נקודות חשמל למבנה צריך לקחת בחשבון שזו עבודה עם חציבה וקדיחה בקיר ולכן העבודה מלכלכת, לוקחת מעט זמן ועולה כסף. חציבה בקיר על מנת להוסיף נקודת חשמל תעשה לעתים גם דרך הרצפה או קיר משותף בהתאם לצורך.

 

נקודות חשמל שחייב להוסיף

  • הוספת נקודות חשמל נפרדות למכונת הכביסה ולמייבש
  • הוספת נקודת חשמל נפרדת המיועדת רק למזגן
  • הוספת נקודת חשמל במרפסת בעלת שקע מגן
  • הוספת נקודת חשמל המיועדת לתאורת חרום הקרובה ליציאה ואל הגישה אליה
  • הוספת נקודת חשמל ליד המיטה לצורך קריאת ספר \ הטענה של הפלאפון
  • הוספת נקודת חשמל לטיימר \ שעון שבת
  • הוספת נקודת חשמל למערכת אזעקה

 

באילו מקומות ניתן להוסיף נקודת חשמל?

החשמלאים שלנו יכולים להוסיף נקודת חשמל בכל סוגי הקירות בין אם זה קיר גבס או קיר העשוי בטון, בנוסף ניתן להוסיף נקודת חשמל לכל אזור במבנה, מטבח, חדר שינה או חדרי ישיבות. לפני הוספת נקודות חשמל חדשות יש להתייעץ עם חשמלאי לגבי התקנות קודמות במקום החדש כך שלא יפגעו חוטי חשמל ונקודת קיימות.

 

למה צריך לשים לב בזמן הוספה של נקודת חשמל?

כאשר החשמלאי מגיע להוסיף נקודות חשמל יש לשים לב שאין עוברים ושבים באזור. מומלץ לסמן את האזור שבו רוצים את הנקודה החדשה וכך לדייק את העבודה ולמנוע תיקונים ועיכובים. בסיום העבודה חשוב לשים לב שהחשמלאי סגר את הקיר.

 

מי ראשי להוסיף נקודה של חשמל?

בגלל שאנו נמצאים שעות רבות עם מכשירים חשמליים יש כאלו הטועים לחשוב שהם מומחים לחשמל ולכן הם יכולים לבצע עבודת חשמל. רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע עבודות חשמל, במיוחד אם זו עבודת חשמל כמו הוספה של נקודת חשמל הדורשת ידע וניסיון רב.

 

מה עלול להשתבש בדרך?

לפני שלוקחים שכן או חבר קרוב לבצע את עבודת החשמל אנחנו רק רוצים להמליץ לך לשמור את הטובה לפעם אחרת. איש מקצוע ידע לראות את מערכת חוטי החשמל ולא לפגוע בהם בזמן החציבה, קדיחה מדויקת וחציבה כזו שלא תפגע בקיר, חיבור תקין של נקודת החשמל החדשה ולבסוף סגירת הקיר כך שלא יראה שנקדח בו חור.

 

העלויות של הוספת נקודה של חשמל

עלות הוספת נקודת חשמל יכולה להשתנות בהתאם לגורמים נוספים כמו:

  • כמות נקודות החשמל שרוצים להוסיף
  • אורך חיווט נקודת החשמל שרוצים להוסיף
  • סוג נקודת החשמל רגילה \ תלת פאזי \ דו פאזי \ כוח


אנחנו ממליצים לעדכן את החשמלאי עוד בשיחה הראשונה על כל הפרטים וכך תקבלו את הצעת המחיר המתאימה ביותר להוספת נקודות החשמל.

הוספה של נקודת חשמל יכולה להיות עבודה מהירה, נקיה ודי פשוטה כאשר מזמינים איש מקצוע בעל ניסיון בתחום, אל תתפשרו על פחות זה לא משתלם כשמדובר בהוספת נקודת חשמל, טלפון אחד לחשמלאי המקצועי שלנו והנקודה מוכנה.

 

מחירון הוספת נקודת חשמל כללי

הוספת נקודת חשמל מחיר מ-300₪
תיקון נקודת חשמל מחיר מ-250₪
תיקון תלת פאזי מחיר מ-420₪