הגדלת חיבור חשמל

מחפשים הגדלת חיבור חשמל? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

מה זה אומר הגדלת חיבור חשמל? כולנו מודעים לכמות מכשירי החשמל בבית, או בכל מקום אחר, אשר צורכים חשמל. אך האם אי פעם שאלתם את עצמכם כיצד מגיע החשמל לאותם מכשירי חשמל? אם כן, התשובה לכך טמונה באופן חיבור החשמל של המבנה (הבית, העסק וכו') למקורות החשמל העיקריים באזור.

כמו כן, נשאלת השאלה מה עלינו לעשות כאשר כמות החשמל אשר אנו זקוקים לה, גבוהה מזו אשר מגיעה למבנה? הרי בסופו של דבר לכל מבנה ישנה הגבלה בכמות החשמל בהתאם למחיר. התשובה לכך מצויה במושג הגדלת חיבור חשמל.

☑️ הגדלת חיבור חשמל – מהירה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל שירותי החשמל.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

אם גם אתם זקוקים להגדלה של כמות זרימת החשמל אשר מגיעה אליכם לבית, למשרד, לעסק או לכל מקום אחר, אנחנו כאן בדיוק עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא שירותי הגדלת חיבורי חשמל מקצועיים ואיכותיים, אשר יינתנו לכם מטעם החשמלאים המקצועיים והמנוסים ביותר שתוכלו למצוא. את הגדלות חיבורי החשמל אנו מבצעים באופן בטוח שיאפשר לכם שימוש נעים ונוח בתשתית החשמל.

 

מה זה בכלל הגדלת חיבור חשמל?

הגדלת חיבור חשמל הינה תהליך אשר מטרתו העיקרית הינה להגדיל את כמות החשמל המגיעה למקום כלשהו, בהתאם לשינויים שונים שצריכת החשמל במקום. מה הכוונה? לכל מקום באשר הוא אשר צורך חשמל, יש כמות חשמל מקסימלית אשר ניתן לעשות בה שימוש, והיא נמצאת במקום בכל רגע נתון בין אם הוא עושה בה שימוש ובין אם לא.

במקרים מסוימים, צריכת החשמל אשר נעשית במקום, גדולה מצריכת החשמל המתאפשרת על די כמות החשמל הנתונה, ובמקרים כאלו החשמל "קופץ". באותה מידה, במקרים בהם אנו רוצים להוסיף מכשירים חשמליים אשר צריכתם תעלה על הצריכה האפשרית, ישנה בעיה גם כן. בדיוק לשם כך, נועד תהליך הגדלת חיבור החשמל, שכאמור מגדיל את כמות החשמל המגיעה למקום.

 

באילו מקרים נזדקק להגדלת חיבור חשמל?

כאמור, ישנם מספר מקרים בהם נזדקק לבצע הגדלת חיבור חשמל, כאשר את כלל המקרים הקיימים, ניתן לחלק לשני מקרים עיקריים:

  1. כאשר החשמל בבית אינו מספיק לכלל מוצרי החשמל הקיימים – ישנם מקרים בהם במקרה והרבה מכשירי חשמל פועלים במקביל, נוצרת תופעה המוכרת לנו כ "קפיצת חשמל". תופעה זו למעשה, נגרמת כתוצאה מצריכת חשמל העולה על כמות החשמל האפשרית. אי לכך, במקרים כאלו, יש צורך בהגדלת חיבור החשמל, וכך נוצרת הגדלה של כמות החשמל הניתנת לשימוש.
  2. כאשר ברצוננו להכניס מכשיר חשמל חדש בעל צריכת חשמל גבוהה לבית – כאשר אנו רוצים להכניס מכשיר חשמלי חדש לבית, אשר צריכת החשמל שלו גדולה באופן יחסי כגון מכונת כביסה, מזגן מרכזי וכו', אנו צריכים לקחת בחשבון כי ייתכן מצב ובו כמות החשמל אינה תספיק לכלל מכשירי החשמל. אי לכך, במקרים כאלו נדרשת הגדלה של חיבור החשמל בכדי לאפשר עבודה תקינה של מכשירי החשמל בבית.

 

מהם סוגי הגדלות החשמל האפשריות?

הגדלות חיבור חשמל יכולות להיעשות בכמה דרכים, כאשר כל דרך מבצעת הגלה של חיבור החשמל בהיבט ובאופן שונה, ובהתאם תהליך הגדלת החשמל משתנה גם הוא. אם כן, שלושת סוגי הגדלות הקיימים הם:

  1. הגדלת כמות האמפר – הסוג הראשון של הגדלת חיבור חשמל הוא הגדלה בכמות המתח הזורם למקום. כמות המתח נמדדת ביחידות מידה אשר נקראות אמפר, כאשר האפשרויות העיקריות והנפוצות ביותר הן לעבור ממתח של 25 אמפר, ל 40, ובמקרים מסוימים אף ל 63. כמובן שככל שכמות האמפר גבוהה יותר, כך גם צריכת החשמל יכולה להיות רבה יותר.
  2. הגדלת כמות פאזות – הגדלה בכמות הפאזות הינה הגדלה אשר מתבצעת ממצב של חד פאזי, למצב של תלאת פאזי. למעשה, ככל שכמות הפאזות גדולה יותר (פאזה אחת או שלוש), מתאפשרת הגדלה בכמות מכשירי החשמל הניתנים לשימוש בה בעת. זאת מאחר שכל פאזה מספקת חשמל לאזור אחר באופן נפרד, ובכך מוכפלת כמות המתח החשמלי במקום.
  3. הגדלה בכמות הפאזות ובכמות האמפר – ההגדלה השלישית היא ההגדלה החזקה ביותר, אם זאת הנדירה ביותר. מצב של הגדלת כמות הפאזות והאמפר יחדיו, מאפשרת צריכת חשמל מקסימלית במקום, ומשלבת את שתי הגדלות חיבורי החשמל הבסיסיות.

 

כיצד מתנהלים הליכי הגדלת חיבורי חשמל?

תהליך הגדלת חיבור חשמל מחולק בעיקרו לשלושה שלבים עיקריים, כאשר לעיתים ייתכן כי חלקם ישתלבו ולעיתים לא. אם כן, שלושת השלבים הינם הכרה של חיבור החשמל הנוכחי, הכרת הגדלת חיבור החשמל הרצויה וביצוע הגדלת חיבור החשמל.

 

הכרה של חיבור החשמל הנוכחי

השלב הראשון בתהליך הגדלת חיבורי חשמל הוא שלב ההכרה של חיבור החשמל הנוכחי. כחלק משלב זה בודקים החשמלאים ידע אודות חיבור החשמל הנוכחי כגון גודל הקוטר של כבלי החשמל הנוכחיים אשר מעבירים את אספקת החשמל לבית, כמות החשמל המסופקת לבית, כמות החשמל הנצרכת וכו'.

 

איסוף מידע אודות דרך הגדלת חיבור החשמל

השלב השני בתהליך הגדלות חיבור חשמל הוא שלב איסוף המידע אודות הגדלת חיבור החשמל הרצויה. שלב זה כולל איסוף מידע כגון כמות החשמל הרצויה והדרושה לשינוי וכדומה. כמו כן, שלב זה מתבסס על השלב הראשון ומתחלק לשני מקרים:

  1. קוטר כבלי החשמל הנוכחיים תקינים להעברת כמות חשמל גבוהה יותר, ויש באפשרותם לשאת בגודל המתח החדש. במקרים אלו נותר צורך לדבר עם חברת החשמל בלבד אודות העברת זרם גדול יותר.
  2. קוטר כבלי חשמל הנוכחיים אינו מתאים להעברת זרם גבוה יותר דרכם. במקרים אלו יש צורך בהחלפת כבלי החשמל.

 

ביצוע הגדלת חיבור חשמל

השלב האחרון הוא שלב הגדלת חיבור החשמל, והוא מתבסס על שני השלבים הקודמים לו. כמו כן, תהליך הגדלת חיבור החשמל העיקרי והמשמעותי, מתבצע כאשר כבלי החשמל אינם בעלי יכולת להעביר זרם גבוה יותר מהנוכחי, ואז יש צורך בהחלפת כבלי החשמל עצמם לכבלי חשמל גדולים יותר אשר יחברו בין ספק החשמל לבין הבית.

בניגוד לכך, במקרים בהם כבלי החשמל חזקים דיו להעברת מתח גבוה יותר, כל שיש לעשות הוא לדבר עם חברת החשמל שיספקו מתח גבוה יותר למקום.

 

כמה עולה תהליך הגדלת חיבור חשמל?

מחיר הגדלת חיבור חשמל אינו זהה לכלל התהליכים כאחד, והוא משתנה בהתאם לגורמים שונים כגון סוג הגדלת החשמל, כמות החומרים הבאים לידי שימוש בתהליך, איכות החומרים וכו'. כמו כן, לכל תהליך הגדלת חיבור חשמל מחיר ושנה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע אותו.

כלומר, במידה ופניתם לבעל מקצוע אשר מספק שירותים במחיר זול יחסית, המחיר יהיה זול ולהפך. אף על פי כן, ניתן לומר באופן כללי, כי מחיר שירותי הגדלות חיבור חשמל מתחילים ממחיר של כ-200 ש"ח, אך כאמור יכולים להגיע לכמה אלפים אם לא עשרות אלפי שקלים.