האם מחולל חמצן צריך להיות מחובר לחשמל 24/7

מחוללי חמצן משמשים כמכשור חיוני עבור חולים במחלות נשימתיות שונות. מחולל חמצן פועל לסינון חמצן מהאוויר ולהעלאת רמת החמצן בדם המשתמש. לצורך השימוש במכשיר, יש לדאוג לחיבור המכשיר למקור אנרגיה.

עד לפני תקופה, להפעלת מחולל חמצן נדרש חיבור לרשת חשמל ביתית מה שאומר: הגבלת ניידות וצמצום חופשיות המשתמש למינימום. עם הטמעת אפשרויות הטענה מקדמות במחוללי חמצן, השתנו חייהם של חולי נשימה עד לבלתי היכר. קראו על מחולל החמצן הנייד ועל מעורבותו בשיפור איכות החיים של המשתמשים השונים.

 

הכירו את מחוללי החמצן הניידים

מחוללי חמצן ניידים הם פיתוח של עשרות השנים האחרונות המציע נוסף על מערכת מבוססת חיבור לחשמל גם תמיכה בסוללה נטענת ואפשרות לטעינה בשקע טעינה בכלי רכב. מחולל חמצן נייד אינו מצריך חיבור לחשמל במשך כל היממה מהסיבה הפשוטה שניתן להטעין אותו למשך מספר שעות וליהנות משימוש ממושך למשך עד 16 שעות רצופות.

סוללת ליתיום יון נטענת מספקת ניידות מלאה לשעות רבות ומספקת לבעלי בעיות נשימתיות מרחב ניידות בלתי מוגבל כאשר ניתן אף לטוס לחו"ל עם המכשיר.

חמצן נייד

קומפקטי, קל ונוח לשימוש

מחוללי החמצן הניידים של מדוקס מספקים מכשור נוח וקל לשימוש המאופיין בקומפקטיות, קלות נשיאה ואספקת חמצן לפי הגדרות השתמש בצורה מקצועית ויעילה. בצורה כזו יכולים משתמשי מחולל החמצן ליהנות מחזרה לשגרת פעילות כמעט רגילה גם חיבור לאספקת חשמל ממקור חיצוני.

 

חיי סוללה ארוכים

סוללת ליתיום יון היא סוללה ידידותית לסביבה המספקת שעות שימוש משתנות החל משעות בודדות ועד ללמעלה מ-10 שעות רצופות. רמת חיים גבוהה נגזרת מיכולת הסוללה להיטען למשך שעות ארוכות ובכך למזער את תלות המשתמש במקורות חשמל לצורך טעינת המכשיר.

חשוב לדעת כי מחוללי חמצן המספקים זרימת חמצן רציפה מאופיינים בחיי סוללה קצרים ביחס למכשירים אחרים זאת משום שהם נדרשים לספק אוויר מועשר בחמצן בצורה קבועה. לעומת זאת, מחולל חמצן המספק חמצן בפולסים, מותאם לקצב הנשימות של המשתמש ומנטר את שירות האספקה לפי צרכי המטופל מה שממזער את הצורך באספקה רציפה ומאריך את חיי הסוללה.

חַמצָן

מגוון פעילויות אפשריות עם מחולל חמצן נייד

למעשה, המבנה הנייד והגודל הזעיר של מחולל החמצן מאפשרים למשתמשים להגיע לכל מקום בקלות: למכולת, לעבודה, למפגשים חברתיים, לטיולים ואפילו לחו"ל. מחוללי החמצן של מדוקס משפרים את איכות החיים של המשתמשים בצורה ניכרת ומספקים חמצן נקי מבלי להגביל את חופש התנועה.

 

מדוקס – החברה המובילה לפתרונות נשימה

מדוקס מציעה מגוון פתרונות נשימה מתקדמים וביניהם: מחוללי חמצן של חברות שונות וציוד נלווה. החברה רואה ערך ושליחות בשיפור רמת החיים של לקוחותיה ועושה הכל כדי לספק את המענה הטוב ביותר לניהול שגרה שוטפת במקביל לשימוש במחולל חמצן.

חַמצָן

חַמצָן