האם הזמנת בעל מקצוע קבוע פעם בשבוע נחשב לניהול כלכלי נכון

לאחרונה פנה אלינו אדם בעל תפקיד בכיר בחברה מוכרת במשק. הוא שאל אותנו שאלות בנוגע לניהול כלכלי נכון. שכן, הוא יודע שאנחנו כותבים לא מעט מדריכים בנושא והיה חשוב לו לקבל חוות דעת מקצועית וכנה. במהלך השיחה עלתה השאלה שמופיעה בכותרת שלעיל, והדבר גרם לנו לעצור הכול ולכתוב על כך מדריך מקיף. הישארו אתנו ותגלו האם הזמנה של בעל מקצוע קבוע פעם בשבוע תיחשב לניהול כלכלי נכון עבורכם.

 

כמה עובדות חשובות רגע לפני שנציין את התשובה בנושא

למקרה שאינכם מכירים את המדריכים שלנו, חשוב לנו לציין בפניכם כי אלו מדריכי דעה. במהלכם, אנחנו כותבים על נושא מסוים ששמענו לאחרונה בכלי התקשורת או נושא שהגיע אלינו מאנשים שקרובים אלינו. כך שמדובר בדעה שלנו בלבד ואין כאן גורמים שונים שעוסקים בתחום העניין הזה שמעורבים במדריך, פרט לנו כמובן. כעת, לאחר שערכנו היכרות קצרה, אפשר להגיע אל התשובה המעמיקה שלנו בנוגע לשאלה שנשאלה לעיל.

 

רקע בנוגע להתמודדות של בעלי תפקידים בכירים עם העומס הקיים בעסק

לא פעם אנחנו שומעים על בעלי תפקידים בכירים (מלבד זה שפנה אלינו) שקורסים תחת הלחץ. שכן, לא פעם הם נדרשים לבצע תפקידים שונים שצריכים בכלל להיות שייכים לכמה עובדים שונים ולא לאדם אחד בלבד. האנשים הללו מתחלקים ל – 2. אלו שבוחרים בעל מקצוע הגון שיאפשר להם לבצע הליך של  ניהול כלכלי נכון ואלו שחוסכים ומעדיפים לעשות זאת בעצמם. כדי לבדוק מי מהם פועלים נכון, יצאנו לשטח ובדקנו את העניין באופן מעמיק.

 

הזמנה של בעל מקצוע קבוע נחשבת לניהול כלכלי נכון בתנאי מסוים

לאחר שבחנו את השטח באופן מעמיק הבנו שצריך לבדוק את בעל המקצוע. אם מדובר בבעל מקצוע בעל ניסיון רב, כזה שיודע לנהל טבלת אקסל שכוללת רישום של הכנסות והוצאות העסק – אפשר להיות בטוחים שמדובר בבעל מקצוע טוב והזמנה שבועית שלו מספיקה בהחלט. לעומת זאת, אם מדובר במתחיל בתחום שרק עובר על ההכנסות ולא מזין אותן למערכת באופן המתאים, הדבר לא רק עשוי להיות לא מספיק, אלא גם לפגוע בעסק.

 

המסקנה שלנו – תוודאו שמדובר בבעל מקצוע מומלץ

המסקנה שלנו מכל הנושא הייתה לבדוק פרטים מעמיקים אודות בעל המקצוע, כדי לבחון שהוא באמת אדם בעל ניסיון וידע רב בתחום. מישהו שעושה את העבודה כמו שצריך. אם הדבר בא לידי ביטוי, אתם יכולים להיות בטוחים שהזמנה שבועית שלו תאפשר לכם להתנהל נכון כלכלית. כדי לבדוק אם מדובר באדם מומלץ, אפשר לכתוב את שמו באחת הפלטפורמות הבאות ולקרוא חוות דעת שנכתבו עליו:

  • גוגל
  • פורומים פיננסיים
  • פייסבוק ועוד

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהו הפרמטר שיקבע האם הזמנת בעל מקצוע אחת לשבוע נחשבת לניהול כלכלי נכון.

איש תחזוקה

 

שטרות של יורו