התקנת גופי תאורה

מחפשים חשמלאי להתקנת גופי תאורה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

ריח של חדש באוויר. אחרי שכל אנשי המקצוע הטביעו את חותמם הבית החדש סוף סוף נראה כמו בית. הקבלן, האדריכל, ומעצב הפנים כבר יצאו לדרכם אחרי שהעבודה החשובה כבר נעשתה, את הפרטים הקטנים כמו כיסוח הדשא והרכבת הארון השארת לך למשימות אחרונות, נשאר גם התקנת גופי התאורה ואת זה החבר הטוב התנדב לעשות למענך.

רגע אחד לפני שהחבר עולה על הסולם לקדוח בתקרה, יש לנו עדכון קטן: עבודת חשמל לא יכולה להיות משימה ברשימת המטלות האחרונות לבית ובטח שהיא לא יכולה להיות ברשימת המשימות הפחות חשובות. לעבודות חשמל ועוד כאלו שצריך לעשות מאפס ולהקים תשתיות מזמינים איש מקצוע!

כדי שלא יגרם נזק לתקרה \ גוף התאורה \ למערכת החשמל החדשה, את החבר הטוב תזמין לקפה ותעשה עוד אחד חזק לחשמלאי המוסמך.

 

☑️ התקנת גופי תאורה מהירה ויסודית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בהתקנת גופי תאורה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

התקנת גופי תאורה לפי אזורי שירות

התקנת גופי תאורה במרכז

התקנת גופי תאורה בצפון

התקנת גופי תאורה בדרום

התקנת גופי תאורה בשרון

התקנת גופי תאורה בחיפה

התקנת גופי תאורה בירושלים

התקנת גופי תאורה ביהודה ושומרון

 

סוגים והתקנה של גופי תאורה

כיוון שגופי תאורה קיבלו את אור הזרקורים בתחום העיצוב השוק מלא בסוגים ועיצובים שונים, לכן לפני שמדליקים את המתג צריך להבין את ההבדלים וסוגי ההתקנות של כל גופי תאורה:

גוף תאורה תלוי מהתקרה

גוף תאורה המחובר באופן ישיר לתקרה ומשמש לתאורה מפוזרת על פני חלל גדול. בדרך כלל יהיה עשויים זכוכית, בד או פלסטיק. בהתקנה של גוף תאורה המחובר לתקרה צריך לקחת בחשבון את סוג התקרה ואת משקל גוף התאורה כך שיהיה התאמה ביניהם והגוף יותקן בבטחה על תקרה חזקה מספיק.

 

גוף תאורה שקוע

תאורה שקוע מותקנת בתוך הקיר \ תקרה ומנגנון החיווט מוסתר בעזרת עדשה או נורה. בסוג גופי התאורה זו נכליל את הספוט, כאשר מתקינים גוף תאורה מסוג זה חייב לעבוד בדיוק כיוון שקודם קודחים חור בתקרה \ קיר, מחברים את חוטי החשמל ורק אחר כך מתקינים את גוף התאורה. במצב של חוסר דיוק הספוט עשוי להיתקע מחוץ לחור או במצב הפוך שהחור יהיה גדול מידי ונאלץ לעשות תיקון, אנחנו ממליצים לצמצם נזקים ולהזמין חשמלאי מומחה והוא כבר ידאג לדייק את העבודה. תאורה שקועה נפוצה בקירות \ תקרות גבס אבל אפשרית גם בבטון על ידי התקנה של קופסאות בטון בשלבי היציקה.

 

גוף תאורה צמוד לתקרה

גופי תאורה אלו צמודים לתקרה זאת אומרת שלא תראו חוט חשמל המחבר בין גוף התאורה לתקרה כמו בגופי תאורה תלויים. גופי תאורה מסוג זה מאופיינים באור חזק ועוצמתי ומאירים חללים במגוון גדלים. חשוב לדעת בהתקנת גוף תאורה מסוג זה לשים לב איפה נעשה הקידוח בתקרה ושמערכת החשמל לא תיפגע, בנוסף חשוב לוודא שמשקל גוף התאורה מתאים לסוג התקרה והוא יותקן בבטחה.



עולם הצבעים של אנשי החשמל

בזמן התקנה של גופי תאורה חוטי החשמל יהיו חשופים ואתם תגלו שהם עשויים במגוון צבעים. לא, זה לא בשביל היופי, הצבעים הם כמו שפה משותפת לאנשי המקצוע והם עוזרים לחשמלאי לקרוא את המעגל החשמלי ולבצע את עבודתו בצורה מושלמת, במהירות וללא תקלות.

שימו לב עוד לפני שהחשמלאי עוזב שלא נשארו חוטי חשמל חשופים או כאלו מחוץ לגוף התאורה זה מסוכן מאוד ויכול לגרום להתחשמלות. טיפ שלנו למען הבטיחות שלכם – בזמן עבודת החשמלאי כל דיירי הבית ינעלו נעלים (במשרד \ כל חלל אחר זו חובה) ולא יהיו יחפים באף שלב, בנוסף מומלץ לא לעבור בסביבת העבודה, במקרה וכן צריכים לעבור באזור זה רק עם נעלים ושמירת מרחק עד כמה שאפשר.



גוף תאורה חדש כבר מחכה להתקנה, השלב הבא – עלויות והזמנת חשמלאי מוסמך.

סוג גוף התאורה להתקנה טווח מחירים
גוף תאורה תלוי מהתקרה 250 ₪ – 150 ₪
גוף תאורה צמוד קיר / תקרה 250 ₪ – 100 ₪
גוף תאורה שקועה 200 ₪ – 100 ₪


כדאי לדעת, בשיחה הראשונה עם איש מקצוע בנושא התקנת גוף תאורה מומלץ לפרט על מקום ההתקנה (תקרה \ קיר \ גינה), אופי ומשקל גוף התאורה, זה עשוי לעזור לחשמלאי לדייק את המחיר ולך לקבל מחיר הוגן. בנוסף אם יש לך יותר מגוף תאורה אחד הדורש התקנה עדכנו את החשמלאי ואפילו אפשר לבקש הנחה במחיר על ההתקנה הנוספת, זה מקובל ולרוב ניתנת הנחה של 15% ויותר.

האם באמת צריך חשמלאי להתקנת גוף תאורה?

אין מה לעשות אנחנו ישראלים ואנחנו אוהבים לעשות הכל לבד מקסימום… מה כבר יכול להיות? אז, אם המחשבה הזו עברה לך בראש מצוין שהגעת לפה, יש לנו שיחה צפופה. במקרה של חשמל עדיף לא להתחכם ולעשות את העבודה לבד בסגנון DIY, אם אין לך ניסיון בתחום הזה פנה לאיש מוסמך.

עבודת חשמל עשויה להיות מורכבת ומלאה סכנות (למרות שיש צבעים נחמדים על החוטים), צריך להפעיל שיקול דעת עוד לפני שנגשים להתקנה – לבדוק אם התקרה יכולה לשאת את גוף התאורה, בהרבה מקרים ברגיי ההרכבה ארוכים יותר ודורשים חיתוך, מוכן לזה? וכשזה קצר מידי – החוטים עשויים להיות קצרים לחיבורים ותאלץ להאריך אותם בהתאם לגוף התאורה.

עבודת חשמל נראית לך פיס אוף קייק? בטח ניתקת את המעגלים לפני תחילת העבודה, אבל יכול להיות שעדין זורם בהם חשמל כיוון שחלק מהתיבות מקבלות זרם מכמה מעגלים כך שאם ניתקת את המעגל באזור גוף התאורה עדין יכולים להיות חוטים פעילים בתיבה ועבודה עליהם או בסביבתם עלולים לגרום להתחשמלות. גם אם זו רק החלפה של גוף תאורה באחד חדש, עשה טובה לעצמך ולכל בני הבית וצור קשר עם חשמלאי מקצועי.

מחירון התקנת גופי תאורה כללי

התקנת גופי תאורה מחיר מ-100₪
תיקון גופי תאורה מחיר מ-150₪
החלפת גופי תאורה מחיר מ-140₪

שאלות ותשובות

בין סוגי גופי התאורה השונים ניתן למצוא: מנורות קיר, גופי תאורה שקועים, גופי תאורה צמודים, גופי תאורה תלויים.
לכל שירות התקנת גופי תאורה יש מחיר שונה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע את תהליך ההתקנה. השוני במחירים משתנה בכמה עשרות שקלים ובמקרים מסוימים במאות שקלים.