בדיקת הארקה בפתח תקווה

מחפשים חשמלאי לבדיקת הארקה בפתח תקווה? ריכזנו עבורכם את החשמלאים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו חשמלאי עכשיו:

חשמל סביון- שירות sos
יעקב גלבנדורף

חשמל סביון- שירות sos

נבדק לאחרונה 09.01.2024
4.81
529
חוות דעת
התמחויות: שירות תיקוני קצרים 24 שעות , התקנת מנורות ואהילים , שירות אחזקה למשרדים, לארגונים ולמוסדות , התקנת גופי תאורה, נקודות חשמל והחלפת לוחות חשמל , שירות מהיר לכל סוגי תקלות החשמל , התקנת חמם מהיר וגופי חימום לדודי שמש , אספקה והרכבה של מאווררי תקרה, מומלץ ע"י סטאר ויונדאי , אספקה והרכבה של תנורי אמבטיה , הרכבה ואספקת שעוני שבת לבית ולדודי חשמל
חשמל אייל
אייל בהגלי

חשמל אייל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.93
844
חוות דעת
התמחויות: איתור קצרים ועומסים ותיקונם , אייל בעל הסמכה לביצוע עבודות בגובה (במות הרמה ופיגומים) , התקנה והחלפה של לוחות חשמל , הגדלת חיבור חשמל והכנה לביקורת חברת חשמל , התקנת תאורות חירום לשלטי יציאה וחדרי מדרגות, לבית ולמשרד , החלפת גוף חימום לדוד , הקמת תשתיות חשמל למשרדים ולבתי עסק , ביצוע עבודות חשמל בגובה , החלפת חוטים בדירות ישנות , התקנות עמדות טעינה לרכבים חשמליים
חשמל אחר
גבי קיסר

חשמל אחר

נבדק לאחרונה 06.03.2024
4.86
267
חוות דעת
התמחויות: תיקון כל סוגי התקלות , הגדלת תלת פאזי , החלפת גופי חימום , תיקון כל סוגי הקצרים , תכנון וביצוע כל עבודות החשמל לבית, לעסק ולתעשייה , שירות SOS מהיר , אחריות על כל עבודה
שמעון חשמל ותקשורת
שמעון בן ברוך

שמעון חשמל ותקשורת

נבדק לאחרונה 11.03.2024
4.87
183
חוות דעת
התמחויות: תיקון קצרים , התקנת גופי תאורה , הזזה והתקנת נקודות חשמל , לוחות חשמל , מחירים הוגנים , שירות אמין ומקצועי
נייטרו סיסטמס
חן וקנין

נייטרו סיסטמס

נבדק לאחרונה 02.11.2023
4.67
33
חוות דעת
התמחויות: שירותי חשמל , לוחות חשמל , פיקוד ובקרה , הקמת חשמל לבית חכם , עמדות טעינה לרכבים , הכנה לביקורת של חברת חשמל , מערכות מתח נמוך , ארונות תקשורת , התקנה והחלפת גופי תאורה , טיפול בעומסים וגילוי קצרים
אס קלאס תשתיות חשמל
ברוך פרגון

אס קלאס תשתיות חשמל

נבדק לאחרונה 12.03.2024
4.89
208
חוות דעת
התמחויות: תכנון וביצוע עבודות חשמל לבית ולעסק , נקודות חשמל וקווי חשמל , שירות ואחזקה שוטפת לבניינים משותפים ולמוסדות , התקנת גופי תאורה , החלפת גופי חימום לדודים , החלפת לוחות חשמל , תיקוני קצרים ותקלות חוזרות , הכנה לביקורת חברת חשמל , הגדלת כוח ופתרון לבעיות עומס , שירות מהיר עד לבית הלקוח ומחירים הוגנים
אפי עבודות חשמל
אפי קושרובסקי

אפי עבודות חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.94
199
חוות דעת
התמחויות: כל עבודות החשמל , החלפה/תיקון גופי תאורה , אספקת גופי תאורה , תאורת גן לבתים משרדים ובתי ספר , ארונות חשמל , תלת פאזי , שירות אמין ומקצועי , אחריות על כל עבודה , מתמחה בהגדלת חיבור תלת פאזי , שיקום אחרי הצפה
אליעזר סלם - פתרונות חשמל
אלעזר סלם

אליעזר סלם - פתרונות חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.97
270
חוות דעת
התמחויות: איתור וטיפול בקצרים , איתור וטיפול בעומסים , בגדלה מחד פאזי לתלת פאזי , חידוש והחלפת לוחות חשמל , בדיקות הארקה , התקנת גופי תאורה , התקנת שקעים , תאורת גן
אנג`ל חשמל
שמעון בן דוד

אנג`ל חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.94
285
חוות דעת
התמחויות: איתור ותיקון קצרים , החלפת לוחות חשמל , התקנת לוחות חשמל , חיווט לוחות חשמל , הגדלות מחד פאזי לתלת פאזי , תשתיות וחציבות לעבודות חשמל , תאורת גן , בדיקת הארקה , הכנה לביקורת חברת חשמל , הזזה / הוספת נקודות חשמל
חשמל לירן לקס
לירן לקס

חשמל לירן לקס

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.84
201
חוות דעת
התמחויות: פתרון לבעיות עומס , גילוי ואיתור קצרים , החלפת לוחות חשמל , החלפת שקעים והעתקת נקודות , הכנה לביקורת חברת חשמל , מחירים נוחים לכל כיס , אחריות מלאה על כל עבודה

☑️ בדיקת הארקה בפתח תקווה – מהירה ומקצועית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בבדיקות הארקה.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

רובנו המוחלט, אם לא כולנו, נתקל לא פעם במהלך חייו במקרה בו קפץ החשמל והופסקה הזרמת החשמל לבית, למשרד, לחנות או לכל מקום אחר בו הדבר קרה. אם כן, קפיצת חשמל זו, נגרמת בזכות ההארקה המצויה כחלק מהמעגל החשמלי, ומונעת התחשמלות. אי לכך, ובשל גודל חשיבותה, תהליך בדיקת הארקה בפתח תקווה, מהווה צורך חשוב מאוד, אשר יש לבצע אותו לעיתים קרובות, בכדי לשמור על המקום, ויתרה מכך, לשמור עלינו.

אם גם אתם חוששים שמא ישנה איזושהי תקלה בתשתית ההארקה שלכם, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא שירותי בדיקת הארקות בפתח תקווה, אשר מתבצעים על ידי חשמלאים מוסמכים ומנוסים בתחום. את בדיקות ההארקה מבצעים חשמלאים אשר עברו הכשרו רבות, ויש ברשותם כל הידע הדרוש על מנת לוודא כי אתם יכולים להשתמש במכשירי החשמל שלכם בבטחה, וללא דאגות. כל זאת ועוד ניתן לכם במחירים נוחים לכל כיס.

בדיקת הארקה בפתח תקווה

 

מה זה בכלל בדיקת הארקה בפתח תקווה?

בכדי להבין מהו תהליך בדיקת הארקה בפתח תקווה, יש תחילה להבין מהי בכלל הארקה. אם כן, הארקה הינה אמצעי הגנה מפני התחשמלויות. למעשה, הארקה הינה רכיב אשר מחובר למעגל החשמלי המצוי בבית, או בכל מקום אחר, ויש לו הסתעפות מסוימת אשר מחברת אותו גם כן לאדמה.

כאשר רכיב ההארקה מזהה כי ישנה דליפה באספקת החשמל, למקום שאינו כלול במעגל החשמלי (כגון מקרים בהם החשמל עובר לגופנו, ולא חוזר למעגל החשמלי), ההארקה מזרימה את החשמל לאדמה, ובכך "מקפיצה" את החשמל, ומונעת התחשמלות מסוכנת. אם כן, תהליך בדיקות הארקה בפתח תקווה בודק את טיבו של מנגנון הארקה, ובמידת הצורך אף בודק היכן התקלה בהארקה.

בדיקת הארקה

הסכנה הקיימת במערכת הארקה פגומה

כאמור, מטרתו של תהליך בדיקת הארקה בפתח תקווה הוא לוודא האם מערכת ההארקה תקינה, והאם הכל עובד כמו שצריך ללא חששות מסכנות כלשהם. כעת, עולה השאלה מדוע בכלל צריך לבדוק כי הארקה עובדת בצורה תקינה? אם כן, הארקה פגומה גורמת לסכנה אחת, אך בעלת סדר גודל רב, העלולה לגרום למספר פגיעות, שהיא התחשמלות.

במקרים בהם ההארקה לא עובדת בצורה תקינה, כאשר יש פגם כלשהו במכשיר חשמלי העלול לחשמל אותנו, אנו נתחשמל ללא הפסקה עד שגופנו ינתק מגע עם המכשיר המקולקל. סכנת התחשמלות זו עלולה לגרום להשלכות רבות כגון:

  1. התקפי לב כתוצאה מהתחשמלות ממושכת, וקבלת זרמי שוק לקצב הלב.
  2. שריפות כתוצאה מהתחשמלויות וניצוצות במגע עם האוויר ועם חוטי חשמל לקויים.
  3. מוות כתוצאה מהתחשמלות ממושכת לאורך זמן, העלולה להוביל למוות.

 

סכנות כאלו ואחרות מצויות בכל מקרה בו ישנו פגם במכשיר חשמלי כזה או אחר, ומנגנון ההארקה אינו תקין.

הסכנה הקיימת במערכת הארקה פגומה

 

כיצד מתבצע תהליך בדיקת הארקה בפתח תקווה

תהליך בדיקת הארקה בפתח תקווה בפרט, ותהליך בדיקת הארקה בכלל, מורכב משלושה חלקים עיקריים, אשר זהים בכל תהליך בדיקת הארכה באשר הוא, אך ייתכנו שינויים מעטים בתוכנם של השלבים עצמם, בהתאם לגורמים שונים כגון גודל המקום בו הארקה נמצאת וכדומה. אם כן, שלושת השלבים הם איתור הבעיה בהארקה, טיפול בבעיה הנמצאת במנגנון ההארקה, בדיקת תקינות של הארקה.

 

שלב איתור הבעיה

השלב הראשון בתהליך בדיקות הארקה בפתח תקווה הוא שלב איתור הבעיה במנגנון ההארקה. כחלק משלב זה, מבצע החשמלאי בדיקה כוללות אודות מערכת ההארקה, ובעזרת כלי עבודה מיוחדים, מברר היכן מצויה הבעיה בהארקה. לעיתים הבעיה תהיה בחוטי הארקה עצמם, לפעמים בחיבור ההארקה לשקעי החשמל השונים ולעיתים תהיה בעיה בחיבור ההארקה לקרקע. שלב זה אם כן, מהווה בסיס לשלב הטיפול בבעיה.

 

שלב הטיפול בבעיה

השלב השני הינו שלב הטיפול והתיקון של הבעיה בהארקה. כפי שניתן להבין, בשלב זה מתבצע תיקון הבעיה, בהתבססות על תהליך האיתור. דרך תיקון הבעיה משתנה מפעם לפעם בהתאם לסוג הבעיה המצויה במערכת הארקה. אי לכך, משתנה משך זמן תהליך הטיפול בבעיה גם כן מפעם לפעם, ויכול להתקיים בין חצי שעה לכמה שעות טובות.

 

שלב הבדיקה

השלב האחרון והסופי, כפי שניתן להבין משמו, הינו שלב הבדיקה של מערכת ההארקה לאחר שהתבצעו כל התיקונים והטיפולים הרלוונטיים. כמ וכן, מטרתו של שלב זה הינה לוודא שמערכת ההארקה עובדת כמו שצריך, וכי ניתן לעשות שימוש במכשירי החשמל השונים ללא חשש. כמו כן, מטרתו של שלב זה הינה לוודא שלא נגרמו אי אילו בעיות אחרות כתוצאה מתהליך התיקון שהתבצע בהארקה.

כיצד מתבצע תהליך בדיקת הארקה בפתח תקווה

 

כיצד למצוא בעל מקצוע שמבצע בדיקות הארקה בפתח תקווה

מציאת בעל מקצוע אשר מבצע ומספק שירות בדיקת הארקה בפתח תקווה אינה מהווה בעיה כל כך גדולה. אם כן, הדרך הטובה והנפוצה ביותר למציאת בעל מקצוע זה, היא באמצעות מנועי החיפוש האינטרנטיים הנגישים לכל אחד מאיתנו.

שם, במנועי החיפוש, ניתן לחפש אחר בעל המקצוע בעזרת מילות חיפוש שונות כגון "בדיקת הארקה בפתח תקווה", "בדיקות הארקה" ועוד. כמו כן אתרי אינטרנט מסוימים יכולים להציג בפניכם את רמת האיכות של בעל המקצוע הנתון, ובעזרת זאת אתם יכולים לבחור באופן מדויק ורלוונטי יותר את בעל המקצוע הרצוי לביצוע בדיקת ההארקה שלכם.

בדיקת הארקה

כמה עולה בדיקת הארקה בפתח תקווה?

מחיר בדיקת הארקה בפתח תקווה אינו משתנה באופן כללי בין בדיקה אחת לאחרת. עם זאת ייתכנו שינויים בהתאם לגורמים שונים כגון מיקום הבעיה בהארקה, גודל מערכת ההארקה ועוד. כמו כן, ייתכן מצב בו לכל שירות בדיקת הארקה בפתח תקווה מחיר שונה בהתאם לבעל המקצוע אשר מבצע אותו. זאת מאחר שלכל בעל מקצוע יש שווי אחר בהתאם לגורמים שונים כגון איכות כלי העבודה והחומרים בהם הוא עושה שימוש, שווי בעל המקצוע מבחינת איכות ביחס לשוק עמיתיו לתחום ועוד.

שאלות ותשובות

יכולה ליצור התחשמלויות ממושכות, שריפות, קצרים ובעיות ותקלות נוספות. מומלץ מאוד להזמין איש מקצוע לצורך בדיקת הארקה בפתח תקווה.
ישנם חשמלאים רבים המוסמכים לצורך עבודה זו. אצלנו באתר תוכלו למצוא חשמלאים מקצועיים ובעלי ניסיון רב שנים. צרו קשר עכשיו >>>
מה היה לנו עד עכשיו