אתם מתכננים לקנות קלנועית? אילו סוגים יש ולמה חשוב לקנות ממקום אמין?

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבינים את היתרונות הרבים שיש לרכבי קלאב קר וקלנועיות. הרכבים הללו יכולים לנסוע גם במקום שבו רכב רגיל לא, הם לא דורשים ממי שנוהג בהם להחזיק ברישיון נהיגה וצריכת האנרגיה שלהם יעילה הרבה יותר מזו של רכב רגיל. אנחנו כאן כדי לספר לכם על סוגי הקלנועיות הקיימים בשוק וכמובן מה המקום שבו כדאי לקנות אותן.

 

קלנועית

עוד לפני שנדבר על קלנועית זוגית אמירים, חשוב להבין מהי בדיוק קלנועית. הקלנועית היא רכב ממונע, שהגודל ומהירות הנסיעה שלו מאפשרים לו לנסוע גם במקומות שבהם רכבים רגילים לא מורשים לעשות את זה. הקלנועית היא כלי נוח במקומות קטנים כמו קיבוצים ומושבים, וכמובן היא יכולה להיות רכב שאפשר להשתמש בו בשטחים תפעוליים או בשטחים חקלאיים.

אתם מתכננים לקנות קלנועית_ אילו סוגים יש ולמה חשוב לקנות ממקום אמין

מספר נוסעים

הנתון הראשון שאותו יש לבדוק ביחס לכל קלנועית הוא מספר הנוסעים שאותו אפשר להסיע בה. הקלנועיות הקטנות ביותר מאפשרות לכם להסיע 2 נוסעים בדרך כלל, אם כי קיימים גם רכבי תפעוליים שבהם יש מקום לנוסע אחד. הסיבה לכך היא שהרכבים הללו לא בהכרח מיועדים עבור נסיעה של אנשים. למרות זאת, יש כיום קלנועיות אם מקום ל4 ואפילו 6 נוסעים.

 

הנעה

הפרמטר השני שאותו יש לבחון הוא דרך ההנעה של הקלנועית. האפשרות הראשונה היא קלנועית שמונעת על ידי חשמל, מה שהופך את השימוש בה לזול הרבה יותר. קלנועית כזו תעבוד בצורה שקטה יותר וניתן יהיה להשתמש בה גם בתוך מקומות סגורים. האופציה השנייה היא קלנועית שמונעת על ידי דלק, מה שבדרך כלל יעניק לה יותר כוח עבודה אולם יהיה יקר יותר לתפעול.

 

איפה קונים קלנועית

הדבר הכי חשוב ביחס לקלנועיות הוא המקום שבו קונים אותן. בדיוק כמו שאת הרכב שלכם לא הייתם קונים אצל ספק לא אמין, כך הוא הדין גם ביחס לקלנועיות. מדובר על רכב שיכול להגיע למחיר שגבוה מ10,000 ₪, ואין שום סיבה שתשקיעו את הכסף שלכם במוצר לא איכותי. מקום אמין גם יוכל להעניק לכם אחריות על הקלנועית וכמובן מענה לתקלות בעת הצורך.

 

השוואת מחירים

הדבר האחרון שחשוב לנו להזכיר לכם הוא לבצע השוואת מחירים לפני שאתם קונים קלנועית. בישראל יש לא מעט חברות שמשווקות קלנועיות והתפקיד שלכם הוא למצוא את זו שתוכל לתת לכם את הקלנועית המבוקשת במחיר נוח. עם זאת, זכרו שהמחיר הוא לא הדבר הכי חשוב והאיכות של המוצר כמו גם האחריות שאתם מקבלים עליו הם נתונים שכדאי להתחשב בהם.

 

לסיכום

קלנועית היא רכב שיכול לשמש אותנו באזורים שבהם רכב רגיל הוא לא בדיוק הפתרון הנכון. הקלנועיות נבדלות אחת מהשנייה בסוג ההנעה שלהן, מספר הנוסעים וכמובן המחיר. זכרו לקנות את הקלנועית שלכם במקום אמין וידוע.

קַטנוֹעַ

לקנות קטנוע