איך מרכיבים מטבח מעוצב?

עובדים לבית חדש? מתכוננים לשפץ את המטבח? השאלה המרכזית שעומדת לכם עכשיו בראש היא, איך תעצבו את המטבח? מדובר בשאלה משמעותית מאוד. כדי לענות על השאלה חשוב להסביר את כל הפרמטרים התלויים בה. בשורות הבאות תקבלו את כל המידע איך להרכיב מטבח מעוצב בצורה נכונה.

 

סידור פונקציונאלי של המטבח!

כשמשפצים מטבח מחפשים קודם כל את הנוחות והפרקטיות. שימו לב, הכיור, מקרר וכיריים הם השימושיים ביותר, מקמו אותם קרוב. שלא יהיו רחוקים מדי אחד מהשני.

 

התאמת המטבח לעיצוב הבית!

חשוב מאוד להתאים את המטבח לקו הכללי של הבית. אם הבית שלכם מעוצב בטעם כפרי, שלבו במטבח את הנישה הכפרית. תוכלו להתקין ידיות למטבח כפרי. לשלב אריחים בצבעים מתאימים וכו.

 

אי למטבח!

רבים חושבים כי מטבח אידיאלי כולל בתוכו אי. אכן אי במטבח מוסיף יוקרה בתנאי שהוא מתוכנן בצורה נכונה. אולם כדי לשלב במטבח אי, צריך מקום גדול. האי יכול לשמש כמשטח עבודה, או כשולחן. בתכנון המטבח בדקו האם מתאים למרחב המטבח שלכם מתאים לשלב אי.

 

גובה משטח העבודה

התאימו את גובה השישים בהתאם לגובה שלכם. כך יהיה לכם נוח לעבוד במטבח. כאשר משטחי עבודה גדולים, ישנה חווית עבודה. ודאו כי יש לכם מספיק משטחים נוחים. כמובן שאת מיקום משטחי העבודה חשוב למקם במקום נוח ונגיש. דאגו לכך שמשטחי העבודה יהיו פרקטיים ונגישים לעבודה.

 

חיפוי באזור משטחי העבודה

תוכלו לחפות את אזור משטחי העבודה בדרכים שונות ומגוונות. התייעצו עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור באפשרות המתאימה ביותר.

 

טיפים לעיצוב מטבחים קטנים

מטבח קטן חייב להיות פונקציונלי במיוחד. הוא מצריך הרבה יותר תכנון מחשבה ממטבח גדול. שימו לב, מראה במקום אריחים לאורך הקיר תיצור תחושה של מרחב.

 

תכנון אדריכלי למטבח פונקציונאלי

עצבו נישות מיוחדות עבור מוצרי החשמל. הם ישדרגו את כל המראה היוקרתי של המטבח. ארונות לתנור, מיקרוגל, מדיח כלים וכו. תוכלו גם לשלב בארונות מגירת בקבוקים, מגירת תיקים לילדי הגן. ארון מטאטא ויעה וכו. כל אביזר שקיים בבית יכול לקבל מקום מותאם במיוחד עבורו במטבח. ככל שיהיו  מקומות אחסון מוגדרים יותר, הסדר בבית ישמר.

 

אקססוריז למטבח

כדאי לשלב על השיש כלים יפים, מכונת קפה, עציצים וכו. כל אביזר שיכול להוסיף למטבח, הוסיפו.

 

לסיכום

המטבח שלכם מורכב מפריטים רבים. כל פריט יוסיף את היופי והסגנון שלו. חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע בתחום שיעזרו לכם לבחור בחומרי הגלם המתאימים. כמובן שלא מתפשרים על תכנון מקצועי של המטבח בצורה שתנצל כמה שיותר מקום ובמקביל תיצור תחושה של מרחב רווחה.

חשוב ליצור מראה מושקע. כל פרט יחושב אחרי מחשבה ותכנון מתאים. כדאי מאוד לעצב את המטבח בהתאם לעיצוב הבית מה שיגרום לאיחוד הבית כאשר המטבח הוא המקום המרכזי ביותר בבית.

מטבח מעוצב

מטבח מעוצב