איך מחברים מטבח חוץ לחשמל?

טרנד מטבחי החוץ הולך ותופס תאוצה, וכיום אנחנו יכולים לראות אותם ביותר ויותר חצרות. אחד הדברים החשובים ביותר במטבח חוץ הוא כמובן החיבור שלו לתשתיות השונות בבית וזה כולל את החיבור לתשתית החשמל. מבין כל החיבורים זה כנראה החיבור המורכב ביותר, אולם אם תעשו אותו בצורה נכונה אין סיבה שהוא לא יעבוד. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק. 

 

מטבחי חוץ

אחרי שבחרנו מטבח חוץ לחצר או למרפסת שלנו, הגיע הזמן לחבר את המטבח לתשתיות. בדרך כלל רוב מטבחי החוץ מחוברים למים, חשמל וגז, אם כי יש מי שמוותרים על החיבור לגז. החיבורים הללו מה מה שמאפשר למטבח שלכם לספק לכם את מה שאתם צריכים, ולכן חשוב לדעת איך לעשות אותם. לצפייה במגוון מטבחי חוץ לחצו כאן, אבל בינתיים הנה מה שצריך לדעת על החשמל.

מטבחי חוץ

התחברות לתשתית הביתית

הדבר הנכון בדרך כלל הוא לחבר את המטבח שלכם לתשתית החשמל של הבית. זה יאפשר לכם לנהל את חשבון החשמל שלכם עם מונה אחד, וכמובן להניח שאם המערכת החשמלית בבית עובדת כמו שצריך, אין שום סיבה שבמטבח החוץ זה לא יהיה ככה. חשוב לוודא שהחיבור עצמו נעשה בצורה בטוחה, ושאין כבלי חשמל שעוברים במקום חשוף.

זכרו שמטבח החוץ שלכם נמצא תחת כיפת השמים או לכל הפחות באוויר פתוח, מה שאומר שההגנה על אותם כבלים צריכה להיות איכותית יותר מאשר בדרך כלל. זכרו גם להעביר את החיבורים בצורה שלא תפגע במראה.

 

מי יכול לחבר את המטבח לחשמל

בדברים רבים שקשורים לטיפול בבית כדאי לנסות להתמודד לבד, ולו בשל תחושת הסיפוק כאשר אתם יודעים שייצרתם משהו בכוחות עצמכם. הדבר הזה ממש לא נכון כאשר אנחנו מדברים על חיבור מטבח חוץ לתשתית חשמל. החיבור הזה מורכב, וכדי שמטבח החוץ שלכם יתפקד, אתם צריכים איש מקצוע. אולם יש סיבה נוספת שבגינה לא כדאי לבצע את החיבור הזה לבד.

מטבחי חוץ

בטיחות מעל הכל

הדבר האחרון שיש לנו לומר לכם הוא כנראה החשוב ביותר שתקראו כאן. חיבור לתשתית חשמל הוא משהו שבלעדיו המטבח שלכם לא יוכל לעבוד, אולם בד בבד הוא מייצר סיכון שצריך להיות מודעים אליו. מטבח חוץ נמצא במקום חשוף יותר מאשר המטבח הביתי, ולכן תשתיות החשמל שנמצאות בו צריכות להיות בתקני הבטיחות המחמירים ביותר כדי למנוע פגיעה במי שנמצא בו.

 

לסיכום

מטבח חוץ הוא מה שמאפשר לנו לעשות את כל מה שאנחנו עושים במטבח הביתי רק מחוץ לבית. מטבחי חוץ הפכו למשהו שישראלים אוהבים, וכיום יש בישראל מבחר גדול של מטבחים כאלו. כאשר אתם מתקינים מטבח חוץ חשוב להקפיד על חיבור איכותי של המטבח לתשתיות, בפרט לתשתית החשמל. החיבור צריך להיעשות בעזרת איש מקצוע, תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות הנדרשים.

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ