איך להזמין לוכד חולדות

החולדות הן יונקים ממשפחת המכרסמים. הן בעלות חוש ריח ושמיעה מפותחים, יכולות לשרוד בכל תנאי השטח ובטמפרטורות נמוכות. הן חיות חכמות שיודעות להתמצא במרחב ולדעת מתי חברותיהן מתות מהרעלה ומתי מסיבות אחרות. למרות זאת, הן חיות שמזיקות מאוד לבני האדם ויש להיפטר מהן. המאמר יסביר איך להזמין לוכד חולדות כדי להיפטר מהן.

 

כיצד החולדות מזיקות לבני האדם?

החולדות מעבירות מחלות לבני האדם. למשל, מחלת הדבר הועברה בימי הביניים באמצעות החולדות שהעבירו פרעושים לבני האדם. כתוצאה מכך שליש מאוכלוסיית אירופה הלכה לעולמה. כיום יודעים לטפל במחלה באנטיביוטיקה ושומרים על היגיינה. למרות שהאדם למד רבות על הרפואה באמצעות החולדות שהיוו חיות מעבדה בתחום הסוכרת, האינטליגנציה, המוח והסוכרת, הן התבייתו והחלו להיכנס לבתים ולהפיץ מחלות.

לאור העובדה שהן אינן מחוסנות הן גם מעבירות מחלות לחיות המחמד שלנו, קרציות, פרעושים ועוד. לעיתים החולדות גם נושכות כאשר הן מאוימות אך אינן גורמות למחלת הכלבת. למרות זאת, רצוי להיפטר מהן כמה שיותר מהר. למידע נוסף בקרו באתר של אבי הדברות.

 

איך החולדות נכנסות לבית?

החולדות שתרות אחר מזון יכולות להיכנס מתי שהן רוצות לבתים דרך פתחי הביוב או המים, אלו עם הפלסטיק בשירותים ומשם לסלול את דרכן למטבח וליתר החדרים. הן למעשה יכולות להיכנס דרך חורים בגודל של 2 ס"מ מאחר והן גמישות. לכן, ברגע שמזהים את החולדה או נחשפים לסימני כרסום במזון או ריהוט זה הזמן להזמין לוכד חולדות.

 

איך מזמינים לוכד חולדות מקצועי?

כדי שלכידת החולדות תהיה יעילה חייבים למצוא לוכד חולדות מקצועי עם רישיון הדברה והיתר להשתמש בחומרי הדברה ולכידת חולדות תחת כנפיו של המשרד לאיכות הסביבה. בשל ניסיונו בתחום, הלוכד ידע בדיוק מה השיטה הטובה ביותר ללכוד ולהרחיק את החולדות ובאילו אמצעי זהירות לנקוט כדי שבני האדם לא יפגעו.

כדי להזמין לוכד חולדות יש לחפש באתרי האינטרנט של המדבירים צוות מקצועי ומיומן בעל הצלחות מוכחות. ניתן לקבל המלצות בפורטלים של בעלי מקצוע או ברשתות החברתיות או לקרוא חוות דעת המופיעות באתרי המדבירים. אומנם הזמן קצר מלהתחיל ולחקור את השוק, לבדוק מחירים ולמצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר, אך מספיק 2-3 חוות דעת כדי לדעת שבחרתם באדם הנכון.

 

מה עושה לוכד החולדות?

לוכד החולדות מציב כלובים עם פיתיונות רעילים לחולדות. ישנם רעלים שיהרגו את החולדות לאחר מספר ימים וכאלו שיזיקו להן אך לא יהרגו אותן וכך יהיה ניתן לשחרר אותן בטבע. בעבר השתמשו בשיטת ריסוס עם חומר רעיל לבני האדם אך כיום מדובר על חומרים אורגניים. המדבירים ברובם ממליצים על הרג החולדות אלא אם מדובר באירוע חד פעמי שבו ניתן בהחלט לשחרר את החולדה לטבע ורחוק ממקום האירוע. הכל בהתאם לנסיבות.

להזמין לוכד עכברושים

להזמין לוכד עכברושים