איך לבחור מתכנן גינות מקצועי

אנשים רבים מנסים בדרכים רבות לחסוך כסף, בין אם מדובר בחיי היום יום שלהם, בניקיון ובסידור של הבית, וגם אם מדובר על המקום שאולי הכי חשוב להם בבית שהוא הגינה שלהם.

אולי יצא לכם לשאול את עצמכם האם אנחנו צריכים גנן? האם אנחנו צריכים מתכנן גינות? ומה בעצם ההבדל? התשובה היא די פשוטה לכך, אם תרצו לבנות בית, אתם תצטרכו אדריכל על מנת לתכנן אותו, אתם לא תגורו בבית שהקבלן

בניין החליט עליו.

כך גם אתם תצטרכו מתכנן גינות מקצועי. אז איך בוחרים אותו?

 

תכנון ופיתוח שטח

אחד מהנושאים החשובים ביותר כאשר מתכננים גינה הוא תכנון פיתוח השטח שלה. כאשר מתכנן גינות מתכנן את הגינה שלכם הוא לוקח בחשבון את תכנון הרחבות, שבילים, בורות חלחול, ניקוז המרגש, תכנון חומות, הכנות מים, הכנות חשמל, מיקומים של אלמנטים אם תרצו, כמו למשל בריכה או ג׳קוזי. לפעמים גם תוספת פתחים למבנה, או הזזה של קווי ביוב במגרש. כל הדברים הללו מתבצעים בשלב תכנון הבית, במקביל לעבודה של אדריכל הבית.

 

רמת התכנון

כאשר אתם ניגשים לבחור מתכנן גינות, עליכם להבין שרמת התכנון היא שונה בכל תחום. גינה שתוכננה על ידי מעצב גינות מקצועית, תראה אחרת מתכנון של בעל מקצוע שהוא אינו כזה.

גם הרמה של התחזוקה, סביר להניח תהיה ברמה יותר נמוכה. תכנון השקיה למשל, הוא אחד מהדברים שאחראי עליהם מתכנן גינות מקצועי. בעזרת גנן מנוסה, שעובד יחד עם מתכנן הגינות, תוכלו להגיע לרמה של תחזוקת גינה שכל השכונה תקנא בכם. באמצעות גנן בהוד השרון תוכלו להנות מתכנון גינה ובגננים מקצועיים אשר יגרמו לגינה שלכם להראות נהדר בכל עונות השנה.

 

עיצוב בסגנון שאתם אוהבים

לפני שאתם בוחרים במעצב הגינה, בדקו את הניסיון שלו ובקשו לראות גם עבודות קודמות. המלצות מלקוחות אחרים גם יעזרו לכם להחליט ולהבין יותר האם הוא מקצועי או חובבן. בעזרת התמונות תוכלו לראות את סגנון העיצוב, ולהבין האם סגנון העיצוב שלו יכול להתאים לכם, גם אם מדובר על גינות שונות וגדלים שונים, לכל מעצב גינה יש תפיסה וסגנון משל עצמו.

כאשר אתם שוכרים את המעצב גינות, חשוב שתבחרו במעצב מקצועי. חשוב להבין, כאשר מגיעים לעיצוב הגינה, יש שתי אופציות עיקריות. הראשונה, היא לתת למעצב יד חופשית לעצב את הגינה לפי הבנתו המקצועית והיצירתית. או הסכמה על קווי יסוד, שהמעצב יוכל להמשיך לעצב משם. תוכלו להיות בטוחים שאם מצאתם מעצב מקצועי, הוא מיד ידע מה הטעם שלכם ומה לעשות עם הגינה שלכם.

 

לסיכום

כאשר אתם בוחרים מעצב גינות, חשוב לבחור במעצב גינות שעובד בחברת גננות מקצועית. תוכלו להבין אם הוא מקצועי בעזרת תכנון ופיתוח השטח של הגינה שלכם, רמת התכנון של הגינה, וגם כמובן, האם המעצב קולע לטעם העיצובי שלכם ומוכן לעשות את הגינה שלכם לגינת החלומות.

מכסחת דשא

 

איש תחזוקה