איך לבחור אטרקציות לאירוע מוצלח

אין דבר מהנה כמו לבלות יחד עם כל החברים והקרובים שלנו באירוע מושקע וחווייתי. בין אם מדובר בערב גיבוש של הצוות מהעבודה או במסיבת יום הולדת של אחד הילדים, אותם רגעים של צבירת חוויות הם אלה שזוכרים לתמיד. מאחורי כל אירוע מוצלח עומד אדם אשר ארגן בו כל פרט מקטן ועד גדול. אם גם אתם רוצים ליצור אירוע בלתי נשכח, הגעתם למקום הנכון.

 

התאמת האטרקציות לאופי המשתתפים

הדבר החשוב ביותר לצורך הפקת אירוע איכותי הוא התאמת האטרקציות לגוון האנושי של המשתתפים.

לצורך העניין, אם מדובר באירוע לילדים, אשר ברוב המקרים נוטים להשתעמם במהירות, מומלץ לבחור אטרקציות משחקיות בהן הילדים ימצאו עניין רב ודרך לפרוק אנרגיה יחד.

במידה ומדובר באירוע בו משתתפים בעיקר אנשים מבוגרים ייתכן וכדאי לפנות להפעלות רוויות תוכן כמו הרצאה בנושא מעניין או מופע. כיום ניתן למצוא אטרקציות שמתאימות לכל טווח הגילאים באתרים שונים כמו כיפלנד אטרקציות לאירועים.

 

התאמת אטרקציות לסגנון האירוע

לכל אירוע יש סגנון ואופי שונה המשתנים בהתאם למטרתו. במידה ומדובר למשל בסוף שבוע מהנה עם החברים מהמשרד, לרוב מטרתו תהיה הפגת לחצים ושבירת שגרת עבודה שוחקת, ולכן נבחר באטרקציות חווייתיות במיוחד כמו טיול ג'יפים או מסיבת בריכה. בשונה מכך, אם אתם מארגנים אירוע תדמיתי של השקת מוצר למשל, כדאי לבחור אטרקציות שלא מושכות את כל תשומת הלב מהתוכן המרכזי של האירוע, כמו להקה שמנגנת מוזיקת רקע או דוכן טעימות.

 

בחירה על פי טעם אישי

אין ספק שהחלק שלכם כמארגני האירוע הוא מכריע ויקבע את איכותו ואת חוויית המשתתפים.  לצורך בחירת האטרקציה המושלמת, אשר תקבע אם האירוע ייזכר לזמן רב או שיישכח עם סיומו, חשוב שתשימו את עצמכם בנעלי האורחים ותנסו לחשוב איזו אטרקציה אתם הייתם רוצים לראות באירוע בו אתם משתתפים. כדי להבטיח שכל המוזמנים יצאו מסופקים מהחוויה, בחרו את האטרקציות שמרגשות אתכם, שבמבט ראשון נראות אטרקטיביות וכאלו שיוצרות חשק לקחת בהן חלק כמה שיותר מהר.

 

 אל תפחדו להיות יצירתיים

אם ברצונכם ליצור אירוע שכל המוזמנים יצאו ממנו מסופקים ובהערכה רבה כלפי המאמץ שעומד מאוחרי ארגונו, עליכם לפעול על פי כלל ברזל – האטרקציה הטובה ביותר היא זו שלא חשבו עליה עד היום. נסו לצאת מחוץ לקופסא, הפתיעו את המשתתפים בהפעלות יוצאות דופן שינפצו את הסטיגמות שהם מכירים על אירוח והפקת אירועים, ועשו זאת ללא חשש. במידה והאטרקציה אכן תהיה מקורית ותקלע לטעמם של האורחים, היא תיזכר כהצלחה מסחררת.

 

סיכום

תכנון וארגון אירוע זו משימה לא פשוטה כלל, אך בעזרת מעט מחשבה ובחירת אטרקציות המותאמות לאופי וגיל המשתתפים, רמת האירוע תעלה בכמה וכמה רמות. ודאו כי האטרקציה עונה על מטרת האירוע, וכמו כן שהיא תהיה כזו שגם אתם תרצו לקחת בה חלק. אל תפחדו להשתמש בדמיון ולחשוב על חידושים מעניינים שאיש מהאורחים לא יצפה, היות והתוצאה תהיה יצירת עניין רב ורצון להשתתף בקרב כלל האורחים.

התאמת אטרקציות לסגנון האירוע

איך לבחור אטרקציות לאירוע מוצלח