איך בוחרים דלת כניסה?

בחירה של דלת כניסה לבית עשויה להיות עניין מורכב עבור רבים. שכן, זוהי בחירה שצפויה להיות להם מול העיניים בכל יום שהם מגיעים הביתה. עובדה זו מאפשרת לכל אחד ואחת מכם להבין כי מדובר בבחירה משמעותית שמצריכה ידע כללי בנושא. יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים כדי שתוכלו לבחור את דלת הכניסה הנכונה ביותר עבורכם. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את המומחים בדלתות שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שהצטרכנו לבחור דלת וגילינו בעצמנו כי אין לנו מושג בכל הנוגע לבחירה של דלת כניסה לבית. כדי שנוכל להגיע למסקנה מושלמת בנושא, פנינו אל מי שמכירים את התחום מקרוב – אנשים שקנו לאחרונה דלתות כניסה לבית. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק שעוסקת בעיצוב הבית ושאלנו בו את השאלות הבאות:

  • האם בחרתם לאחרונה דלת כניסה לבית?
  • האם אתם מרוצים?
  • יש לכם טיפ לבחירה נכונה?

התשובות שקיבלנו על פוסט זה אפשרו לנו להבין איך בוחרים דלת כניסה באופן מושלם. כך שנותר לנו רק לרכז את כל הטיפים ולהפוך אותם לשלבים שאתם צריכים ליישם.

 

איך בוחרים דלת כניסה? השלב ה – 1

אם אתם ניצבים כעת בפני בחירה של דלתות כניסה, עליכם לדעת כי השלב הראשוני הוא התרשמות נטו. כעת, עליכם פשוט להסתכל על מגזינים לעיצוב הבית ולראות איזה סוגי דלתות כניסה קיימים. שלב זה חיוני במיוחד עבור מי מכם שלא עוסקים בתחום העיצוב. שכן, זה אומר שאין לכם היכרות מעמיקה עם הדגמים השונים. בשלב זה תצטרכו לבחור 4 – 5 דגמים שנראים לכם מתאימים ולאחר מכן, תמשיכו אל השלב הבא.

 

איך בוחרים דלת כניסה? השלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים לבחון מהו הצבע הדומיננטי שנמצא בקרבת הכניסה לבית שלכם. צבע דומיננטי יכול להופיע על ספות שנמצאות בקרבת מקום, ארון או שולחן. לאחר שתמצאו את הצבע הדומיננטי, תוכלו לעבור אל השלב הבא והסופי.

 

איך בוחרים דלת כניסה? השלב ה – 3

כעת, אתם צריכים לחזור אל הדלתות שמצאתם בשלב ה – 1 ולראות באילו מהדגמים יש את הצבע הדומיננטי שמתאים לכם. אם הצבע הדומיננטי הוא עץ דובדבן למשל, אתם צריכים פשוט לראות אם הוא קיים במלאי. תורידו את האפשרויות של הדגמים שבהם הצבע המדובר אינו קיים במלאי. אתם צפויים להישאר כעת עם בחירה מועטה. כך שתצטרכו לבחור את הדגם שנראה לכם המתאים ביותר מבחינת העיצוב הכללי של הבית שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון מכל הבחינות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים דלת כניסה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק ליישם את 3 השלבים באופן מדויק ולהגיע אל הדלת המתאימה לכם ביותר.

דלתות

 

חדר שינה